IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Svet: "Top" 10 FMCG podjetij v letu 2018

11.01.2019
Seznam 10 najboljših FMCG podjetij na svetu v letu 2018 po raziskovanju spletne strani Consultancy.uk. Največja FMCG podjetja na svetu so: Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Nestle, Unilever, JBS, L'Oréal in podjetja za proizvodnjo napitkov kot so: Coca Cola, Pepsi itd. Vrstni red najuspešnejših: Nestle, Johnson & Johnson,  Procter & Gamble, Pepsico, Unilever, AB InBev, Coca Cola, JBS, Phillip Morris, L'Oreal…
 
Blago za široko porabo oz. industrija FMCG (Fast Moving Consumer Goods)  se ukvarja z izdelki za vsak dan.
 
Podjetja v FMCG industriji proizvajajo blago, ki ga lahko razdelimo v nekaj kategorij. Te so naslednje: hrana in pijača, osebna nega, zdravstvena zaščita, nega kože, oralna higiena itd.
 
Najvećja FMCG podjetja dajejo velik poudarek na marketing, ker so si proizvodi teh podjetij bolj ali manj podobni. Pozicioniranje in distribucija proizvodov igrata pomembno vlogo pri rasti največjih FMCG blagovnih znamk. Vsa imajo močno rast poslovanja, ki so posledica rasti po vsem svetu.

Velika podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo blaga široke porabe pa se v zadnjih nekaj letih soočajo tudi s težavami oz. spremembami, kar je posledica "buma" elektronske trgovine, ki jemlje dobiček tradicionalnim trgovcem na globalnem trgu, kjer valute dramatično varirajo medtem ko geopolitična nestabilnost stalno ogroža uvoz in izvoz. Rezultat tega je ta, da segment potrošniškega blaga lahko še naprej pričakuje ​​rast globalnega povpraševanja. Trgi v razvoju, ki so za velika podjetja bistveni, so šli skozi obdobja počasnejše rasti od pričakovane.

Istočasno pa medtem ko ti trgi postajajo vedno bolj nestabilni sredi spremenljivih navad potrošnikov in okrepljene digitalne konkurence, prihodki 50 najboljših FMCG podjetij, ne glede na vse, še naprej rastejo.
 
Glede na nedavna poročila OC&C Strategy Consultants,je bila rast 0,5% v 2016, na 5,7% v letu 2017. Trg blaga široke potrošnje je dosegel svojo najvišjo raven od leta 2011.


Seznam "top" 10 FMCG podjetij

1: Nestle

2: Johnson & Johnson

3: Procter & Gamble

4: Pepsico

5: Unilever

6: AB InBev

7: Coca Cola

8: JBS

9: Phillip Morris

10: L'Oreal


Nazaj
 


 
 
 
back to top