IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Svet: "Top" 10 FMCG podjetij v letu 2018

11.01.2019
Seznam 10 najboljših FMCG podjetij na svetu v letu 2018 po raziskovanju spletne strani Consultancy.uk. Največja FMCG podjetja na svetu so: Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Nestle, Unilever, JBS, L'Oréal in podjetja za proizvodnjo napitkov kot so: Coca Cola, Pepsi itd. Vrstni red najuspešnejših: Nestle, Johnson & Johnson,  Procter & Gamble, Pepsico, Unilever, AB InBev, Coca Cola, JBS, Phillip Morris, L'Oreal…
 
Blago za široko porabo oz. industrija FMCG (Fast Moving Consumer Goods)  se ukvarja z izdelki za vsak dan.
 
Podjetja v FMCG industriji proizvajajo blago, ki ga lahko razdelimo v nekaj kategorij. Te so naslednje: hrana in pijača, osebna nega, zdravstvena zaščita, nega kože, oralna higiena itd.
 
Najvećja FMCG podjetja dajejo velik poudarek na marketing, ker so si proizvodi teh podjetij bolj ali manj podobni. Pozicioniranje in distribucija proizvodov igrata pomembno vlogo pri rasti največjih FMCG blagovnih znamk. Vsa imajo močno rast poslovanja, ki so posledica rasti po vsem svetu.

Velika podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo blaga široke porabe pa se v zadnjih nekaj letih soočajo tudi s težavami oz. spremembami, kar je posledica "buma" elektronske trgovine, ki jemlje dobiček tradicionalnim trgovcem na globalnem trgu, kjer valute dramatično varirajo medtem ko geopolitična nestabilnost stalno ogroža uvoz in izvoz. Rezultat tega je ta, da segment potrošniškega blaga lahko še naprej pričakuje ​​rast globalnega povpraševanja. Trgi v razvoju, ki so za velika podjetja bistveni, so šli skozi obdobja počasnejše rasti od pričakovane.

Istočasno pa medtem ko ti trgi postajajo vedno bolj nestabilni sredi spremenljivih navad potrošnikov in okrepljene digitalne konkurence, prihodki 50 najboljših FMCG podjetij, ne glede na vse, še naprej rastejo.
 
Glede na nedavna poročila OC&C Strategy Consultants,je bila rast 0,5% v 2016, na 5,7% v letu 2017. Trg blaga široke potrošnje je dosegel svojo najvišjo raven od leta 2011.


Seznam "top" 10 FMCG podjetij

1: Nestle

2: Johnson & Johnson

3: Procter & Gamble

4: Pepsico

5: Unilever

6: AB InBev

7: Coca Cola

8: JBS

9: Phillip Morris

10: L'Oreal


Nazaj
 


 
 
 
back to top