IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Svet: "Top" 10 FMCG podjetij v letu 2018

11.01.2019
Seznam 10 najboljših FMCG podjetij na svetu v letu 2018 po raziskovanju spletne strani Consultancy.uk. Največja FMCG podjetja na svetu so: Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Nestle, Unilever, JBS, L'Oréal in podjetja za proizvodnjo napitkov kot so: Coca Cola, Pepsi itd. Vrstni red najuspešnejših: Nestle, Johnson & Johnson,  Procter & Gamble, Pepsico, Unilever, AB InBev, Coca Cola, JBS, Phillip Morris, L'Oreal…
 
Blago za široko porabo oz. industrija FMCG (Fast Moving Consumer Goods)  se ukvarja z izdelki za vsak dan.
 
Podjetja v FMCG industriji proizvajajo blago, ki ga lahko razdelimo v nekaj kategorij. Te so naslednje: hrana in pijača, osebna nega, zdravstvena zaščita, nega kože, oralna higiena itd.
 
Najvećja FMCG podjetja dajejo velik poudarek na marketing, ker so si proizvodi teh podjetij bolj ali manj podobni. Pozicioniranje in distribucija proizvodov igrata pomembno vlogo pri rasti največjih FMCG blagovnih znamk. Vsa imajo močno rast poslovanja, ki so posledica rasti po vsem svetu.

Velika podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo blaga široke porabe pa se v zadnjih nekaj letih soočajo tudi s težavami oz. spremembami, kar je posledica "buma" elektronske trgovine, ki jemlje dobiček tradicionalnim trgovcem na globalnem trgu, kjer valute dramatično varirajo medtem ko geopolitična nestabilnost stalno ogroža uvoz in izvoz. Rezultat tega je ta, da segment potrošniškega blaga lahko še naprej pričakuje ​​rast globalnega povpraševanja. Trgi v razvoju, ki so za velika podjetja bistveni, so šli skozi obdobja počasnejše rasti od pričakovane.

Istočasno pa medtem ko ti trgi postajajo vedno bolj nestabilni sredi spremenljivih navad potrošnikov in okrepljene digitalne konkurence, prihodki 50 najboljših FMCG podjetij, ne glede na vse, še naprej rastejo.
 
Glede na nedavna poročila OC&C Strategy Consultants,je bila rast 0,5% v 2016, na 5,7% v letu 2017. Trg blaga široke potrošnje je dosegel svojo najvišjo raven od leta 2011.


Seznam "top" 10 FMCG podjetij

1: Nestle

2: Johnson & Johnson

3: Procter & Gamble

4: Pepsico

5: Unilever

6: AB InBev

7: Coca Cola

8: JBS

9: Phillip Morris

10: L'Oreal


Nazaj
 


 
 
 
back to top