IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest

21.06.2019
Tescu lastna blagovna znamka z imenom Finest prinaša tako dobre poslovne rezultate, da so se ji v vodstvu odločili posvetiti kar lasten format (istoimenskih) trgovin.
 
 
 
Pri Tescu so za več britanskih medijev potrdili informacijo o tem, da se na Otoku kmalu obeta nova veriga trgovin pod njihovim okriljem. Pripravljajo teren za postavitev nadstandardnih sosedskih trgovin pod "bannerjem" Tesco Finest.
 
V torek je največji britanski trgovec gostil srečanje strokovnjakov in vlagateljev (CMD), na katerem je predstavil idejo o trgovinah, ki prodajajo zgolj izdelke pod njihovo blagovno znamko Finest, ki jim prinaša kar 7-odstotno neto maržo (razliko med ustvarjenim čistim dobičkom ter celotnimi prihodki).
 
Za ilustracijo: cilj trgovca je omenjen poslovni kazalnik držati nekje med 3,5 % in 4 %. Potrebno je povedati še to, da izdelki lastne blagovne znamke Finest sodijo med najdražja živila v prodajalnah Tesco. Izvršni direktor trgovca David Lewis je povedal, da  datum odprtja prve takšne trgovine še ni znan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top