IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest

21.06.2019
Tescu lastna blagovna znamka z imenom Finest prinaša tako dobre poslovne rezultate, da so se ji v vodstvu odločili posvetiti kar lasten format (istoimenskih) trgovin.
 
 
 
Pri Tescu so za več britanskih medijev potrdili informacijo o tem, da se na Otoku kmalu obeta nova veriga trgovin pod njihovim okriljem. Pripravljajo teren za postavitev nadstandardnih sosedskih trgovin pod "bannerjem" Tesco Finest.
 
V torek je največji britanski trgovec gostil srečanje strokovnjakov in vlagateljev (CMD), na katerem je predstavil idejo o trgovinah, ki prodajajo zgolj izdelke pod njihovo blagovno znamko Finest, ki jim prinaša kar 7-odstotno neto maržo (razliko med ustvarjenim čistim dobičkom ter celotnimi prihodki).
 
Za ilustracijo: cilj trgovca je omenjen poslovni kazalnik držati nekje med 3,5 % in 4 %. Potrebno je povedati še to, da izdelki lastne blagovne znamke Finest sodijo med najdražja živila v prodajalnah Tesco. Izvršni direktor trgovca David Lewis je povedal, da  datum odprtja prve takšne trgovine še ni znan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top