IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest

21.06.2019
Tescu lastna blagovna znamka z imenom Finest prinaša tako dobre poslovne rezultate, da so se ji v vodstvu odločili posvetiti kar lasten format (istoimenskih) trgovin.
 
 
 
Pri Tescu so za več britanskih medijev potrdili informacijo o tem, da se na Otoku kmalu obeta nova veriga trgovin pod njihovim okriljem. Pripravljajo teren za postavitev nadstandardnih sosedskih trgovin pod "bannerjem" Tesco Finest.
 
V torek je največji britanski trgovec gostil srečanje strokovnjakov in vlagateljev (CMD), na katerem je predstavil idejo o trgovinah, ki prodajajo zgolj izdelke pod njihovo blagovno znamko Finest, ki jim prinaša kar 7-odstotno neto maržo (razliko med ustvarjenim čistim dobičkom ter celotnimi prihodki).
 
Za ilustracijo: cilj trgovca je omenjen poslovni kazalnik držati nekje med 3,5 % in 4 %. Potrebno je povedati še to, da izdelki lastne blagovne znamke Finest sodijo med najdražja živila v prodajalnah Tesco. Izvršni direktor trgovca David Lewis je povedal, da  datum odprtja prve takšne trgovine še ni znan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top