IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Hrvaška: Tesco se (ponovno) zanima za prevzem Konzuma, tudi Mercatorja?

16.03.2017
SEEbiz je danes na svoji spletni strani v zvezi z rešitvijo Agrokorjevih težav objavil, da se je spet pojavil scenarij, ki je bil aktualen že pred desetimi leti, a da so sedaj okoliščine drugačne.  
Poročajo namreč, da naj bi se za prevzem Konzuma zanimal največji britanski trgovec, Tesco, ki ga je pred desetimi leti alfa in omega Agrokorja, Ivica Todorić, elegantno odbil. Sedaj je situacija precej  drugačna. Potrdilo te informacije je nemogoče dobiti, a je "bombastična" novica vseeno pricurljala iz zaupnih virov SEEbiz, poročajo.
 
Z  injekcijo svežeg kapitala bi se vsekakor končala njihova drama, so še zapisali.

Nov trenutek resnice za Todorića prihaja jutri, ko naj bi agencija Moody's ponovno objavila Agrokorjev "rating”. Pri tem spomnijo na razmerje dolgov in denarnega toka, ki je odločilni kazalec  pokazatelj finančnega zdravja podjetja in je v primeru Agrokorja skoraj 7:1, da bi se zadržali nad gladino pa je na področju trgovine potrebno razmerje 4:1.
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top