IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 03.04.2020 || Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Evropska komisija objavila vlogo za zaščito slovenske potice  |  Nestle kupil blagovno znamko pasje in mačje hrane Lily's Kitchen  |  Tudi BAT se trudi z izdelavo cepiva za COVID-19  |  Biedronka gre v Romunijo, a tam se med drugimi širi Skupina Schwarz (Kaufland & Lidl)  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Kupci in policisti odslej z zaščitnimi maskami  |  Mlijekara Kamenuša proizvodnjo povečala za 30 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Henkel za dva tedna zaprl tovarno v Kruševcu   |  DoPrinesi.si, spletna stran, ki povezuje  |  Schneider v času pandemije izkazuje veliko skrb  |  15. dm tek za ženske prestavljen na 5. september  |   ||
   

Nemčija: Tegut lansiral lastno blagovno znako Freppy

03.02.2020
Migros Zürich, eden od 10-tih kooperantov švicarske trgovinske verige Migros, je januarja 2013 prevzel Tegut, ki je tedaj  posloval z 290-timi trgovinami v Nemčiji. Tegut je zdaj lansiral blagovno znamko Freppy brand, ki je sestavljanka angleških besed "fresh” in "happy” (svež in srečen).
 
Linija ima 70 izdelkov (različne solate, sadje in ostala živila za s seboj).
 
Migros Zürich je v Tegutu začel tudi s prodajami blagovnih znamk Feinsten, Tegut Bio in Tegut LandPrimus (meso in salame).
 
Na trg nameravajo poslati 100 takih izdelkov teh blagovnih znamk, 35 organskih in 55 premium.

Nazaj
 


 
 
 
back to top