IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  V sredo pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Evropa: TBZ v vseh državah EU z vsaj 30-odstotnim tržnim deležem

01.06.2020
"Delež trgovskih blagovnih znamk (TBZ) v skupni prodaji FMCG sektorja dandanes v skoraj vseh evropskih državah znaša preko 30 odstotkov," je zapisano v najnovejšem mednarodnem poročilu zveze proizvajalcev lastnih blagovnih znamk (PLMA).
 
Letošnje poročilo oziroma "yearbook" uporablja podatke s konca leta 2019, ki jih je zvezi zagotovila raziskovalna hiša Nielsen. Od 19 proučevanih trgov so lastne blagovne znamke lani tržni delež pridobile na kar 14 trgih. V Nemčiji in Veliki Britaniji delež TBZ vztraja nad 40 odstotki, v Italiji je lani "kos pogače" te kategorije narasel za dve odstotni točki.
 
Država, kjer PLMA beleži največji napredek, je Nizozemska, kjer se je lastnim blagovnim znamkam tržni delež povečal za kar 7 odstotnih točk na 37, k čemur je izdatno pripomoglo dejstvo, da je Nielsen prvič vključil tudi prodajo Aldija. V Franciji, kjer Nielsen prodajo Aldija in Lidla ne vračunava, delež TBZ ostaja pri solidnih 31 % (vrednostni delež 25 %).
 
Med državami EU sta na tem področju najmočnejši Švica in Španija, kjer prebivalci kupujejo skoraj več TBZ, kot izdelkov uveljavljenih proizvajalcev, medtem ko je tudi na Portugalskem delež dokaj visok pri 43 %. V Avstriji trgovci beležijo 40-odstotno udeležbo TBZ, nad 30 % pa so se uvrstile še Poljska, Madžarska, Češka in Slovaška.
 
Prvič se je nad 30-odstotno udeležbo TBZ v skupni prodaji uvrstila tudi Grčija (31 %).
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top