IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Hrvaška: Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino

10.08.2022
Novigradski kupci lahko to poletje vsakodnevne nakupe opravljajo odslej v sodobni mobilni trgovini Studenac.

Trgovska veriga Studenac je namreč v kampu v Novigradu odprla svojo prvo "pop-up" trgovino, kupci v kampu Sirena pa lahko v tem objektu nakupujejo od začetka avgusta do konca oktobra.

Pop-up trgovina Studenac je zasnovana sodobno, koncept pa temelji na moderni, enostavni, a učinkoviti strukturi, ki maksimalno izkorišča manjši prostor. Nova trgovina je mobilna, zato se seli v skladu s potrebami ljudi.

V družbi pravijo, da je "pop-up" format primer, kako Studenac uporablja inovativnost v svojem poslovanju, tokrat z odprtjem povsem drugačne trgovine, ki sledi načelom "proximity" formata, obogatena pa je tudi ponudba nestandardnega "TO GO". 

Tako imajo v svoji ponudbi posebej pakirane izdelke za hitro uživanje, a tudi pekovske izdelke, sveže sadje in zelenjavo, različne delikatesne izdelke, alkoholne in brezalkoholne pijače, prigrizke in sladkarije ter neživilske izdelke, kot so kozmetika, higienski pripomočki in hrana za hišne živali.

Ponudbo so oblikovali glede na specifične lokalne potrebe kupcev, v prihodnje pa jo bodo prilagajali glede na lokacijo prodajalne in želje kupcev, so še dodali v podjetju.

"Kot ena izmed vodilnih trgovskih verig na Hrvaškem, a tudi veriga z največjo mrežo trgovin, z več kot 1.000 objekti in več kot 5.500 zaposlenimi, Studenac nadaljuje z uvajanjem novih in izboljševanjem obstoječih formatov, storitev in dejavnosti, da bi s tem potrdili svoj status najboljše izbire, kjer smo prisotni. Hkrati bo inovativen format "pop-up" te trgovine spodbudil še intenzivnejšo organsko rast in razvoj Studenca, ki načrtno širi svojo prodajno mrežo," zaključujejo v sporočilu za javnost.


Nazaj
 
 
 
 
back to top