IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Belgija: Strožji zakon za oglaševanje alkohola

25.04.2019
V Belgiji je vlada pritisnila na proizvajalce alkohola. Ti bodo imeli odslej verjetno nekaj več težav, da svoje oglase spravijo na radio, televizijo ali pa v revijo.
 
 
Bolj strožji zakon za oglaševanje alkohola v medijih ali pa na plakatih v mestih je predlagala ministrica Maggie De Block, ki pravi, da bodo kazni za kršenje zakona znašale 10.000 evrov. Dogovor je podpisala v družbi belgijskega združenja oglaševalcev, zveze za vino in žgane pijače ter krovno organizacijo belgijskih pivovarjev.
 
Zakon bo v veljavo stopil 2. septembra letos. "Neodgovorno pitje alkohola ima lahko drastične posledice za zdravje. Ko proizvajalci oglašujejo svoje izdelke, morajo imeti to v zavesti," je De Blockova povedala za časnik De Standaard.
 
In kakšni sploh so strožji ukrepi? Preden bo lahko določen proizvajalec oglas spravil na TV, radio ali v kateri koli drug medij ter "billboard", bo moral primerek predložiti Žiriji za etične prakse. Če bo imela ta ugovor in bo po njihovem mnenju oglas moralno sporen, ga bodo nato podrobno spremljali in po možnosti prepovedali.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top