IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 29.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Alibaba išče (vsaj) 100.000 "influenserjev"  |  NIJZ ob svetovnem dnevu brez tobaka opozarja mlade  |   ||
   

Belgija: Strožji zakon za oglaševanje alkohola

25.04.2019
V Belgiji je vlada pritisnila na proizvajalce alkohola. Ti bodo imeli odslej verjetno nekaj več težav, da svoje oglase spravijo na radio, televizijo ali pa v revijo.
 
 
Bolj strožji zakon za oglaševanje alkohola v medijih ali pa na plakatih v mestih je predlagala ministrica Maggie De Block, ki pravi, da bodo kazni za kršenje zakona znašale 10.000 evrov. Dogovor je podpisala v družbi belgijskega združenja oglaševalcev, zveze za vino in žgane pijače ter krovno organizacijo belgijskih pivovarjev.
 
Zakon bo v veljavo stopil 2. septembra letos. "Neodgovorno pitje alkohola ima lahko drastične posledice za zdravje. Ko proizvajalci oglašujejo svoje izdelke, morajo imeti to v zavesti," je De Blockova povedala za časnik De Standaard.
 
In kakšni sploh so strožji ukrepi? Preden bo lahko določen proizvajalec oglas spravil na TV, radio ali v kateri koli drug medij ter "billboard", bo moral primerek predložiti Žiriji za etične prakse. Če bo imela ta ugovor in bo po njihovem mnenju oglas moralno sporen, ga bodo nato podrobno spremljali in po možnosti prepovedali.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top