IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Belgija: Strožji zakon za oglaševanje alkohola

25.04.2019
V Belgiji je vlada pritisnila na proizvajalce alkohola. Ti bodo imeli odslej verjetno nekaj več težav, da svoje oglase spravijo na radio, televizijo ali pa v revijo.
 
 
Bolj strožji zakon za oglaševanje alkohola v medijih ali pa na plakatih v mestih je predlagala ministrica Maggie De Block, ki pravi, da bodo kazni za kršenje zakona znašale 10.000 evrov. Dogovor je podpisala v družbi belgijskega združenja oglaševalcev, zveze za vino in žgane pijače ter krovno organizacijo belgijskih pivovarjev.
 
Zakon bo v veljavo stopil 2. septembra letos. "Neodgovorno pitje alkohola ima lahko drastične posledice za zdravje. Ko proizvajalci oglašujejo svoje izdelke, morajo imeti to v zavesti," je De Blockova povedala za časnik De Standaard.
 
In kakšni sploh so strožji ukrepi? Preden bo lahko določen proizvajalec oglas spravil na TV, radio ali v kateri koli drug medij ter "billboard", bo moral primerek predložiti Žiriji za etične prakse. Če bo imela ta ugovor in bo po njihovem mnenju oglas moralno sporen, ga bodo nato podrobno spremljali in po možnosti prepovedali.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top