IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Slovenija: Storitvi Ehrana promet v prestolnici poskočil za 300 odstotkov

13.05.2020
Od razglasitve pandemije 11. marca sta storitvi za dostavo hrane in pijače iz restavracij (Ehrana in Wolt) doživeli izjemen porast prometa.
 
 
Promet Ehrane se je v Ljubljani povečal za več kot 300 odstotkov. Kot so s podjetja sporočili za Marketing Magazine, so s partnerji resnično ponosni na poslovanje med trenutno krizo. "Skupaj smo ohranili precej delovnih mest in ljudem omogočili varno možnost naročanja hrane na dom na visoki ravni. Na nove razmere smo se po zgledu iz tujine pravočasno pripravili. Takoj smo vpeljali brezstično dostavo in partnerjem ponudili pomoč pri izvajanju preventivnih ukrepov," je povedala Ana Godec, vodja marketinga v E-hrani.
 
Ob tem opozarja na dejstvo, da so razmere za gostince trenutno izredno težke. "V našem poslovnem interesu je, da gre restavracijam dobro tudi pri prodaji na dejanskih lokacijah. Veliko restavracij, predvsem v središču Ljubljane, je večinsko odvisnih od prodaje na lokaciji. Praktično nemogoče se je čez noč preusmeriti k poslovnemu modelu, ki bi povsem temeljil na dostavi. Z različnimi prilagoditvami poslovanja se trudimo, da bi svoje partnerje zaščitili pred prehudo izgubo," pojasnjuje.
 
Tudi iz Wolta sporočajo, da je povpraševanje po dostavi hrane in drugih dobrinah doživelo eksponentno rast. Zaradi izjemnega povpraševanja uporabnikov so v aplikacijo dodali živila in druge dobrine. "Povečali smo dostavno območje in zdaj v Ljubljani dostavljamo tudi v Dravlje, Stegne in v okolico Ježice. Zaradi izjemnega zanimanja pa v prihodnjih tednih širimo svojo ponudbo tudi v Maribor," je zadovoljna Manca Šalehar, vodja marketinga v Woltu. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top