IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Slovenija: Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program

14.02.2020
Steklarna Hrastnik, ki je lani na račun uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa okrepila poslovanje, bo letos izdatno investirala v ta najbolj donosen program. Za razširitev in posodobitev proizvodnje bo namenila 29,5 milijona evrov, kar je petkrat toliko, kot so znašale naložbe v proizvodnjo v zadnjih treh letih skupaj.
 
 
 
Steklarna Hrastnik je lani po nerevidiranih podatkih ustvarila 67,5 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je pet odstotkov več kot leto prej.
 
Čisti dobiček se je povzpel na 9,8 milijona evrov, potem ko je leta 2018 znašal 7,8 milijona evrov.
 
Steklarna Hrastnik je v svoje parfumske stekleničke ujela še svoj vonj. Imenuje se ECHO in diši po vrednotah podjetja, ki vodi zaposlene v njem.
 
Vonjavo (na fotografiji) je lani posebej za Steklarno Hrastnik ustvarila multimedijska umetnica Eva Petrič, ki je v izbrani vonj vnesla čistost, strast in srčnost, torej vse tisto, kar odraža Steklarno Hrastnik in njene zaposlene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top