IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |   ||
   

Slovenija: Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program

14.02.2020
Steklarna Hrastnik, ki je lani na račun uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa okrepila poslovanje, bo letos izdatno investirala v ta najbolj donosen program. Za razširitev in posodobitev proizvodnje bo namenila 29,5 milijona evrov, kar je petkrat toliko, kot so znašale naložbe v proizvodnjo v zadnjih treh letih skupaj.
 
 
 
Steklarna Hrastnik je lani po nerevidiranih podatkih ustvarila 67,5 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je pet odstotkov več kot leto prej.
 
Čisti dobiček se je povzpel na 9,8 milijona evrov, potem ko je leta 2018 znašal 7,8 milijona evrov.
 
Steklarna Hrastnik je v svoje parfumske stekleničke ujela še svoj vonj. Imenuje se ECHO in diši po vrednotah podjetja, ki vodi zaposlene v njem.
 
Vonjavo (na fotografiji) je lani posebej za Steklarno Hrastnik ustvarila multimedijska umetnica Eva Petrič, ki je v izbrani vonj vnesla čistost, strast in srčnost, torej vse tisto, kar odraža Steklarno Hrastnik in njene zaposlene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top