IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Slovenija/Nizozemska: Startup Chariyo prinaša platformo za "cause-marketing"

25.01.2016
Učinkovitost spletnega oglaševanja pada, več kot 60% spletnih oglasov v Sloveniji ostaja neopaženih. Nizozemsko-slovenski startup Chariyo je zato razvil rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča bistveno višjo angažiranost potrošnikov, hkrati pa krepi percepcijo družbene odgovornosti.

Chariyo je platforma za množično financiranje družben okoristnih projektov, ki jih posamezniki podprejo tako, da si ogledajo video oglas in odgovorijo na anketna vprašanja in nagradne igre.
 
"Ideja je zasnovana na spoznanju, da agresivni spletni oglasi vse bolj odbijajo potrošnike. Na platformi Chariyo video oglase umestimo v uporabniku prijazen, družbeno odgovoren kontekst, kar zagotavlja bistveno višjo učinkovitost," pojasnjuje ustanovitelj podjetja David Černuta.

Chariyo temelji na principih engagement in cause marketinga, ki partnerskim podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s potrošniki, zbiranje povratnih informacij in podrobne podatke o ciljnih skupinah.

Platforma na transparenten način povezuje prepoznavne slovenske dobrodelne organizacije in družbeno odgovorna podjetja. Kar 75% oglaševalskega denarja se v obliki donacije nameni neposredno za atraktivne dobrodelne projekte.

"S Chariyem želimo zgraditi most med podjetji, dobrodelnimi projekti in potrošniki. S sodelovanjem pridobimo vsi," so prepričani v mladem podjetju.

Več na https://www.chariyo.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top