IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Slovenija/Nizozemska: Startup Chariyo prinaša platformo za "cause-marketing"

25.01.2016
Učinkovitost spletnega oglaševanja pada, več kot 60% spletnih oglasov v Sloveniji ostaja neopaženih. Nizozemsko-slovenski startup Chariyo je zato razvil rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča bistveno višjo angažiranost potrošnikov, hkrati pa krepi percepcijo družbene odgovornosti.

Chariyo je platforma za množično financiranje družben okoristnih projektov, ki jih posamezniki podprejo tako, da si ogledajo video oglas in odgovorijo na anketna vprašanja in nagradne igre.
 
"Ideja je zasnovana na spoznanju, da agresivni spletni oglasi vse bolj odbijajo potrošnike. Na platformi Chariyo video oglase umestimo v uporabniku prijazen, družbeno odgovoren kontekst, kar zagotavlja bistveno višjo učinkovitost," pojasnjuje ustanovitelj podjetja David Černuta.

Chariyo temelji na principih engagement in cause marketinga, ki partnerskim podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s potrošniki, zbiranje povratnih informacij in podrobne podatke o ciljnih skupinah.

Platforma na transparenten način povezuje prepoznavne slovenske dobrodelne organizacije in družbeno odgovorna podjetja. Kar 75% oglaševalskega denarja se v obliki donacije nameni neposredno za atraktivne dobrodelne projekte.

"S Chariyem želimo zgraditi most med podjetji, dobrodelnimi projekti in potrošniki. S sodelovanjem pridobimo vsi," so prepričani v mladem podjetju.

Več na https://www.chariyo.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top