IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 23.06.2017 || Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Slovenija/Nizozemska: Startup Chariyo prinaša platformo za "cause-marketing"

25.01.2016
Učinkovitost spletnega oglaševanja pada, več kot 60% spletnih oglasov v Sloveniji ostaja neopaženih. Nizozemsko-slovenski startup Chariyo je zato razvil rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča bistveno višjo angažiranost potrošnikov, hkrati pa krepi percepcijo družbene odgovornosti.

Chariyo je platforma za množično financiranje družben okoristnih projektov, ki jih posamezniki podprejo tako, da si ogledajo video oglas in odgovorijo na anketna vprašanja in nagradne igre.
 
"Ideja je zasnovana na spoznanju, da agresivni spletni oglasi vse bolj odbijajo potrošnike. Na platformi Chariyo video oglase umestimo v uporabniku prijazen, družbeno odgovoren kontekst, kar zagotavlja bistveno višjo učinkovitost," pojasnjuje ustanovitelj podjetja David Černuta.

Chariyo temelji na principih engagement in cause marketinga, ki partnerskim podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s potrošniki, zbiranje povratnih informacij in podrobne podatke o ciljnih skupinah.

Platforma na transparenten način povezuje prepoznavne slovenske dobrodelne organizacije in družbeno odgovorna podjetja. Kar 75% oglaševalskega denarja se v obliki donacije nameni neposredno za atraktivne dobrodelne projekte.

"S Chariyem želimo zgraditi most med podjetji, dobrodelnimi projekti in potrošniki. S sodelovanjem pridobimo vsi," so prepričani v mladem podjetju.

Več na https://www.chariyo.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top