IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Slovenija/Nizozemska: Startup Chariyo prinaša platformo za "cause-marketing"

25.01.2016
Učinkovitost spletnega oglaševanja pada, več kot 60% spletnih oglasov v Sloveniji ostaja neopaženih. Nizozemsko-slovenski startup Chariyo je zato razvil rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča bistveno višjo angažiranost potrošnikov, hkrati pa krepi percepcijo družbene odgovornosti.

Chariyo je platforma za množično financiranje družben okoristnih projektov, ki jih posamezniki podprejo tako, da si ogledajo video oglas in odgovorijo na anketna vprašanja in nagradne igre.
 
"Ideja je zasnovana na spoznanju, da agresivni spletni oglasi vse bolj odbijajo potrošnike. Na platformi Chariyo video oglase umestimo v uporabniku prijazen, družbeno odgovoren kontekst, kar zagotavlja bistveno višjo učinkovitost," pojasnjuje ustanovitelj podjetja David Černuta.

Chariyo temelji na principih engagement in cause marketinga, ki partnerskim podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s potrošniki, zbiranje povratnih informacij in podrobne podatke o ciljnih skupinah.

Platforma na transparenten način povezuje prepoznavne slovenske dobrodelne organizacije in družbeno odgovorna podjetja. Kar 75% oglaševalskega denarja se v obliki donacije nameni neposredno za atraktivne dobrodelne projekte.

"S Chariyem želimo zgraditi most med podjetji, dobrodelnimi projekti in potrošniki. S sodelovanjem pridobimo vsi," so prepričani v mladem podjetju.

Več na https://www.chariyo.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top