IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  V sredo pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Slovenija: Srebro v New Yorku za knjigo JB restavracija

07.05.2020
Priznani slovenski kuhar Janez Bratovž je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Futura DDB pripravil posebno knjigo, ki je navdih našla v njegovih krožnikih in predstavlja kuharjeve skrbno izbrane dobavitelje ter recepte njegovih izvirnih jedi. 
 
 
Prav končni krožniki jedi iz restavracije JB pa so bili navdih agenciji Futura DDB, ki je naslovnico knjige zasnovala z namenom, da bi kuharski mojster Janez Bratovž lahko vsak izvod ročno ilustriral – ravno tako kot ilustrira krožnike v svoji restavraciji. Tako je nastalo 900 unikatnih knjig, ki nosijo podpis priznanega slovenskega chefa.
 
Projekt se je kot edino delo iz Slovenije in regije aprila uvrstil v ožji izbor mednarodnega oglaševalskega festivala New York Festivals. Včeraj pa mu je mednarodna žirija v kategoriji oblikovanja naslovnice knjig podelila srebrno nagrado.
 
"Veseli nas, da je žirija prepoznala izvirnost projekta, ki smo ga ustvarili za našega dolgoletnega naročnika. Še bolj smo se razveselili, ko smo si ogledali ostala nagrajena dela v tej kategoriji – gre namreč za presežke svetovnega formata. V Futuri sicer pri delu za naše naročnike dnevno stremimo k izvirnosti. Ta nagrada nas še dodatno motivira pri iskanju in oblikovanju najboljših rešitev za uspehe na svetovnem nivoju," je povedal Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.
 
"Nagrada, ki jo je naša knjiga prejela v New Yorku, me je pošteno razveselila. Predvsem zato, ker dokazuje, da tudi v težkih trenutkih lahko z dobro rešitvijo posežeš po vrhunskem uspehu. Na tem mestu bi pohvalil predano ekipo Future ter ostale sodelavce in se jim zahvalil," je dejal Janez Bratovž, lastnik Restavracije JB.
 
Za presežek je najpomembnejše zaupanje naročnika

Poslovni odnos z Janezom je le nadgradnja prijateljskega, ki šteje že skoraj 20 let, pravi Kerin. Njunemu prijateljstvu je botrovala predvsem Janezova kuhinja, saj sta se spoznala v njegovi domžalski restavraciji, ko je postregel z eno izmed svojih specialitet. Kasneje sta začela sodelovati tudi poslovno, saj je Kerin najprej ustvaril Bratovževo prvo monografijo, nato pa še celostno podobo blagovne znamke JB. 

Knjiga JB restavracija je nastajala podobno kot ostali njuni projekti. Janez ne postavlja omejitev tako v strateškem kot v izvedbenem delu, zato njuno delo temelji na zaupanju, kar Kerinu po njegovih besedah nalaga še večjo odgovornost, a je obenem tudi izziv – oboje pa priliva na ogenj kreativnosti. Ozaveščanje o blagovni znamki ter njena promocija, predvsem pa poklon dobaviteljem, s katerimi Bratovž že leta uspešno sodeluje, so razlogi za pripravo knjige.

Javnostim so želeli prikazati, da v restavraciji JB pri pripravi jedi uporabljajo le surovine najboljših pridelovalcev, zato je Bratovž s surovinami vsakega izmed dobaviteljev pripravil po dva avtorska recepta - enostavnejšega in zahtevnejšega. Kot pravi Janez Bratovž, je vrhunska surovina temelj za vrhunsko kulinariko.


Nazaj
 


 
 
 
back to top