IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Srbija/Slovenija: Srbski "Ukusi moga kraja" tudi v Sloveniji

14.02.2020
Izdelki te blagovne znamke so sicer v ponudbi prodajaln Idea, marketov Roda in hipermarketa Mercator, v petih minulih letih pa so število izdelkov povečali za več kot trikrat, promet za 4,5-krat.

 
V letu 2019 se je promet blagovne znamke povečal za 21,8 odstotka in je bil glede na leto 2018 veliko večji, kar 26 njegovih proizvajalcev pa je ob trgu Srbije konec leta dobilo priložnost za izvoz na trg Slovenije.
 
Od novembra do danes so v Slovenijo izvozili že 18.000 izdelkov blagovne znamke "Ukusi moga kraja" (Okusi mojega kraja).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top