IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 15.07.2020 || Tudi v Senti (po Beogradu) odprli Muzej čokolade  |  V SDTS lahko že slavijo nedeljsko zaprtje trgovin   |  Mlekarne Celeia poslovno leto sklenile z 61,9 milijona evrov prihodkov   |  EU pospešila postopek za razvoj cepiva   |  Cepivo Moderne izjemno uspešno v prvi fazi testiranja  |  Dm prek spleta prodaja komplet za testiranje na Covid-19  |  SDTS:"Odločevalci naj prisluhnejo ljudem, ne kapitalu"  |  V Ulcinju bodo gradili sodobno ribiško luko  |  Vnovična prepoved prodaje alkohola  |  AT Kearney:"Slovenija lahko izkoristi svojo razvitost"  |  EcorNaturaSi v Kalčku pridobil večinski lastniški delež  |  S turističnimi boni v gospodarstvo doslej priteklo 13,5 milijona evrov pomoči  |  Najbolj priljubljena brezalkoholna pijača je Cedevita  |  Wolt znižal znesek minimalnega naročila na 8 evrov  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Diageo pripravlja viski Johnnie Walker v kartonasti embalaži  |  Konference SEMPL letos ne bo   |  Spar deli zaščitne maske kupcem, ki jih nimajo  |  Spar Avstrija AG lani zabeležil rekordnih 11,15 milijarde evrov prometa  |  Lidl bo do božiča odprl po eno trgovino na teden  |   ||
   

Velika Britanija: Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža

29.05.2020
Pred pandemijo je večina evropskih držav beležila 1 ali pa največ 2-odstoten delež spletne prodaje živil, po koncu karantene bo ta številka najbrž povsod krepko narasla.
 
 
Raziskovalna hiša Nielsen poroča, da se je recimo na Otoku v štirih tednih do 16. maja e-prodaja hrane in pijače pri trgovcih povečala na 13 odstotkov. Velika Britanija je na tem področju sicer pred ostalimi, saj je bilo tam tudi lani v tem obdobju prek spleta naročenih 7 odstotkov vseh živil, torej se je med korona-časom povpraševanje podvojilo.
 
Najbrž ni potrebno posebej poudarjati, da je teh 13 % nov rekord kar zadeva spletno prodajo živil, ne samo na Otoku, ampak v kateri koli evropski državi. Kot navaja Nielsen, je v teh štirih tednih do sredine maja spletno naročilo hrane oddalo kar 7.9 milijona britanskih gospodinjstev. Več kot milijon (1,1 mio.) je bilo novih uporabnikov spletne trgovine z živili.
 
Obisk v fizičnih trgovinah se je v navedem obdobju stanjšal za 24 odstotkov, je pa zato vsaj vrednost košarice na posameznem obisku doživela rast in sicer 45 %, v primerjavi z enakim obdobjem lani. Logično - kupci so si še zmeraj izdelovali zaloge za morebitno podaljšanje karantene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top