IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Slovenija: Spletni trgovec leta je spletna trgovina Malinca

25.11.2015
S podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem se je včeraj zaključila konferenca o spletnem nakupovanju sMind.
 
 
Naziv Spletni trgovec leta 2015 si je prislužila trgovina Malinca, nagrado glas ljudstva portal Moje-lece.si, za odličnost spletne prodaje pa je prejelo priznanje še 14 trgovcev.
 
Za naziv Spletni trgovec leta 2015 se je potegovalo 92 spletnih trgovin, k izboru zmagovalcev je prispevalo več kot 33.000 slovenskih spletnih kupcev.
 
 "Med zmagovalci in poraženci odloča kakovost nakupne izkušnje. Najboljše poslovne prakse trgovcev na spletu smo določili na podlagi kombinacije tehnične dovršenosti in izjemne podpore strankam. Konkurenca je vse ostrejša, saj je rast spletne trgovine pri nas, podobno kot v ostalih državah srednje Evrope, okoli 20- do 25-odstotna," je povedal Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d.o.o.
 
Na področju avto-moto je slavila trgovina Silux, v kategoriji dom in vrt Kralj Žara, na področju fotografije pa trgovina Beseničar. Zmagovalka v kategoriji erotika je trgovina Svet erotike, Malinca v kategoriji hrana in pijača ter Zoohit v kategoriji male živali. Spletna trgovina Anni je slavila na področju računalništva in zabavne elektronike, v kategoriji lepota in zdravje se je na prvo mesto uvrstila trgovina Moje-lece.si, portal Funky.si je zmagal v kategoriji za otroke. Prvak v kategoriji oblačila in obutev je Obuta mačka, Printink pa najboljši spletni trgovec za pisarniške in šolske potrebščine.
 
Zmagovalni trgovec s športno opremo je Extremevital, za telefonijo Gizzmo.si, najboljši spletni nakupovalni center pa je postala trgovina Mimovrste. Le 16 % uporabnikov interneta ne kupuje prek spleta Projekt Spletni trgovec leta je v štirih letih trajanja postal ključni projekt in pomembno gonilo razvoja na področju spletne trgovine v Sloveniji in regiji. Z največjo raziskavo spletnih nakupovalnih navad v Sloveniji, v izvedbi partnerjev Ceneje d.o.o. in Valicon, je letos dodatno osvetlil ozadje sodobnega nakupnega procesa. "Število spletnih kupcev konstantno narašča.  V primerjavi z letom 2013 je delež intenzivnih spletnih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj en nakup prek spleta, narasel za 58 %. Danes najmanj en spletni nakup mesečno opravi že 30 % uporabnikov interneta. Na drugi strani se je za 30 % zmanjšal delež tistih, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj in tako le še 16 % uporabnikov interneta pravi, da ne kupuje prek spleta," je povedal Matjaž Robinšak, direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon.
 
Slovenija se sicer po številu opravljenih spletnih nakupov uvršča pod evropsko povprečje, zato obstaja prostor za dodatno rast. Na tujem nakupuje 57 % slovenskih spletnih kupcev Še en pomemben trend je rast čezmejnega nakupovanja. Podatki kažejo, da Slovenci še vedno bolj zaupamo domačim trgovcem. 43 % uporabnikov interneta še vedno nakupuje izključno v slovenskih spletnih trgovinah, a na drugi strani zanje postajajo ponudbe tujih trgovcev vse bolj relevantne.
 
Delež kupcev, ki vsaj enega od desetih nakupov opravijo v tujini, se je v primerjavi z lani povečal za skoraj 12 % in predstavlja 57 % vseh uporabnikov interneta. Pri tem je kupcev, ki več kot polovico nakupov opravijo prek tujih spletnih trgovin, 21 %, kar je dve odstotni točki več kot lani. "Evropska komisija v eni zadnjih raziskav ugotavlja, da v EU čezmejna spletna trgovina še ni dovolj razvita, saj kar 61 % evropskih potrošnikov bolj zaupa domačim spletnim trgovcem kot tistim v drugih državah članicah. Ukrepi evropskih institucij se zato gibljejo v smeri odstranjevanja ovir v čezmejni e-trgovini. Tem prizadevanjem sledi tudi evropska značka zaupanja, ki jo podeljuje Emota[1] in jamči varen nakup pri že več kot 15.000 evropskih spletnih trgovcih," je povedal Maurits Bruggink, generalni sekretar Emote, evropske krovne institucije za področje spletne in večkanalne trgovine, ki si aktivo prizadeva za vzpostavitev enotnega evropskega trga.
 
Podjetje Ceneje partner Emote
 
Poleg števila in intenzitete spletnih nakupov opazno raste tudi čezmejno nakupovanje, ki ima na področju Evropske unije še velik potencial.

Korak naprej na tem področju bo slovenskim trgovcem v letu 2016 omogočila tudi vključitev v mrežo zaupanja vrednih evropskih spletnih trgovcev EMOTA, katere partner postaja podjetje Ceneje. Več o tem na njihovi spletni strani.
V letu 2016 se bo Emoti pridružila tudi Slovenija, in sicer bo član institucije in nacionalni podeljevalec evropske značke postalo podjetje Ceneje d.o.o., ki v Sloveniji in na Hrvaškem že podeljuje značko zaupanja "Zanesljiv trgovec!".

Nazaj
 


 
 
 
back to top