IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Slovenija: Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore

27.05.2018
Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo 7. junija v hotelu Austria Trend, smo pripravili tudi posebno spletno stran  fmcg-summit.si, na kateri predstavjamo vse v zvezi z največjim trgovinskim konferenčnim dogodkom leta v Sloveniji. 
 
O SUMMITU
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Prvi FMCG Summit Ljubljana bo 7. junija v hotelu Austria Trend v Ljubljani, cilj konference pa je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu.
 
FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez. Udeleženci bodo imeli priložnost, da spoznajo izzive, ki področje izdelkov za široko porabo pričakujejo v prihodnosti, da spoznajo analize in napovedi o stanju na trgu in tudi načine, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo. Na konferenci pričakujemo 200+ FMCG profesionalcev!
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top