IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.01.2021 || Od danes obvezne zaščitne maske FFP2 v trgovinah in javnem prometu  |  EU bi začasno uporabo sporazuma z ZK podaljšala do konca aprila  |  Od danes odprti servisi in nekatere vrste trgovin  |  Grški Coral s Shellovimi bencinskimi črpalkami   |  Dejan Verčič, drugi najbolj citirani raziskovalec globalnih odnosov z javnostmi  |  Javni poziv za družbeno odgovorne delodajalce  |  Rusi gradijo največjo evropsko klavnico  |  Povečan izvoz italijanske testenine v Nemčijo  |  V letu 2020 močno upadla proizvodnja piva  |  RAZISKAVA: Populacija bo vedno številčnejša in "težja"  |  Začenja se virtualno srečanje Svetovnega gospodarskega foruma  |  Godiva se umika iz Severne Amerike  |  Prve pošiljke medu na italijanski trg  |  Tobačna Ljubljana – Imperial Brands tretjič prejemnik prestižnega naziva "Top Employer"  |  Kuhar:"Epidemija in nizke odkupne cene kmetijskih izdelkov"  |  Podgoršek na avdiovizualnem 13. berlinskem sejmu Zeleni teden  |  Kroger uvaja pametne nakupovalne vozičke (VIDEO)  |  Počivalšek v Dubaju o krepitvi vezi in sodelovanju Slovenije na Expu  |  V Wuhanu pričakujejo, da bodo turistična znamenitost  |  Izredne razmere do 14. februarja, protestno odprtje restavracij  |   ||
   

Slovenija: Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov

03.12.2020
Kot pozitivna vidika sicer neugodne situacije za panogo v Pivovarni Laško Union poudarjajo zvestobo slovenskih potrošnikov in štirikratno povečanje spletne prodaje.
 
 
Razvoj dogodkov v zvezi s širjenjem koronavirusa tako na ravni matične skupine Heineken kot v Pivovarni Laško Union (PLU) skrbno spremljajo, je za MM povedal David Zappe, direktor marketinga v PLU. 
 
"Tako na svetovni kot na lokalni ravni smo se morali soočiti z znatnim padcem obsega povpraševanja in s tem tudi prodaje. Približno polovica našega trga, povezana s prodajo v sektorju HoReCa, je namreč čez noč zamrla. Popolna zaustavitev poslovanja sektorja HoReCa posledično vpliva na celotno vrednostno verigo, tudi pivovarski sektor. V preteklih mesecih smo se razmeram prilagodili, med drugim smo na primer zaprli določene proizvodne linije za nekaj dni tako v Pivovarni Laško kot v Pivovarni Union," pojasnjuje Zappe.
 
Ena od pozitivnih novic tega časa je po drugi strani rast spletne prodaje. Med ukrepi ustavljanja javnega življenja so v letošnjem letu zabeležili 400-odstotno rast spletne prodaje na portalu rundasekunda.si. V PLU pričakujejo, da se bo trend spletnega naročanja nadaljeval tudi v prihodnje.
 
"Ljudje smo družabna bitja, ki radi uživamo v preprostih stvareh, kot je denimo pijača ob klepetu v priljubljenem lokalu. Poraba piva je namreč v veliki meri odvisna od družabnih interakcij, ki pa so v teh časih žal močno omejene. Za PLU skoraj polovico prihodkov na letni ravni predstavlja sektor HoReCa," je povedal Zappe. Čeprav v zadnjih mesecih beležijo povečanje prodaje v trgovinah in preko spleta, pa omenjeni tržni poti po besedah sogovornika ne moreta zapolniti prihodkovne vrzeli, ki je nastala v segmentu prodaje preko gostinskih lokalov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top