IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Slovenija/ZDA: Sparov in projekt POP TV "Štartaj Slovenija", se bo predstavil v Miamiju (VIDEO)

17.07.2017
Projekt "Štartaj, Slovenija" je prejel nagrado na največjem mednarodnem forumu Natpe. Januarja 2018 bodo ustvarjalni projekt predstavili 6000 udeležencem srečanja.Ob podelitvi nagrade januarja 2018, ki bo na največjem mednarodnem dogodku NATPE na svetu v Miamiju, bodo imeli predstavniki ekipe Štartaj, Slovenija čast na uradnem programu dogodka predstaviti idejo več kot 6000 udeležencem z vsega sveta. 
 
Največji mednarodni poslovni forum na področju predvajanja programskih vsebin Natpe je v sodelovanju z vodilno medijsko platformo evropskega medijskega trga CEETV na priznanem tekmovanju PITCH&PLAY LIVE izbiral najbolj inovativne televizijske formate minulega leta.

Tričlanska komisija je med številnimi predstavljenimi televizijskimi formati iz vse Evrope izbrala tri finaliste, med drugim tudi projekt medijske hiše Pro Plus "Štartaj, Slovenija", ki je s svojo izvirnostjo in univerzalnostjo odnesel nagrado občinstva.

Posamezni formati so bili ocenjevani na podlagi treh kriterijev: izvirnosti ideje, univerzalnosti in mednarodnega potenciala. Projekt je Sloveniji po mednarodni srebrni nagradi Warc International Awards 2017 tako prinesel novo veliko priznanje.

"Prepoznali smo, da imajo mladi v Sloveniji številne poslovne ideje, nimajo pa dovolj orodij, da bi z njimi dosegli preboj. Format, kot je Štartaj, Slovenija, je zapolnil vrzel in tako pripomogel k uresničenju poslovnih priložnosti na tem trgu. Z uspešnostjo in mednarodno prepoznavnostjo tega formata smo presegli vsa začetna pričakovanja. Poleg prejete nagrade občinstva nas veseli tudi vabilo na uradno predstavitev formata oddaje na največjem mednarodnem dogodku NATPE Miami, ki bo januarja 2018," je za Marketing Magazin povedal Aleš Muhič, direktor trženja pri Pro Plusu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top