IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 28.07.2017 || Amazon s 77-odstotnim padcem četrtletnega dobička  |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Slovenija se bo pritožila na sklep o postopku glede Agrokorja  |  V septembru nov Jumbo center v Beogradu  |  ZANIMIVOST: V Walmartu bi na blagajnah ocenjevali razpoloženje kupcev (VIDEO)  |  Kölnski sejem se seli (tudi) v Južno Ameriko   |  Diageo z večjim dobičkom  |  Puklavec Family Wines rekorder ocenjevanja vin v Gornji Radgoni  |  Padec dobička in rahla rast prihodkov za Koestlin  |  Čisti dobiček Skupine Kraš se je povečal za 27 odstotkov  |  Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Aldiju bo pri prodaji tekstila pomagala pevka Anastacia  |  Coca-cola Zero postaja Coca-Cola Zero Sugar  |  Tesco hitro dostavo omogočil v vse konce države  |  Hofer pod lastno BZ ponuja bio otroško hrano s certifikatom Demeter  |  Atlantic ustvaril rast prodaje in dobičkonosnost  |  Znani rezultati 43. strokovnega ocenjevanja Vino Slovenija  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |   ||
   

Slovenija/ZDA: Sparov in projekt POP TV "Štartaj Slovenija", se bo predstavil v Miamiju (VIDEO)

17.07.2017
Projekt "Štartaj, Slovenija" je prejel nagrado na največjem mednarodnem forumu Natpe. Januarja 2018 bodo ustvarjalni projekt predstavili 6000 udeležencem srečanja.Ob podelitvi nagrade januarja 2018, ki bo na največjem mednarodnem dogodku NATPE na svetu v Miamiju, bodo imeli predstavniki ekipe Štartaj, Slovenija čast na uradnem programu dogodka predstaviti idejo več kot 6000 udeležencem z vsega sveta. 
 
Največji mednarodni poslovni forum na področju predvajanja programskih vsebin Natpe je v sodelovanju z vodilno medijsko platformo evropskega medijskega trga CEETV na priznanem tekmovanju PITCH&PLAY LIVE izbiral najbolj inovativne televizijske formate minulega leta.

Tričlanska komisija je med številnimi predstavljenimi televizijskimi formati iz vse Evrope izbrala tri finaliste, med drugim tudi projekt medijske hiše Pro Plus "Štartaj, Slovenija", ki je s svojo izvirnostjo in univerzalnostjo odnesel nagrado občinstva.

Posamezni formati so bili ocenjevani na podlagi treh kriterijev: izvirnosti ideje, univerzalnosti in mednarodnega potenciala. Projekt je Sloveniji po mednarodni srebrni nagradi Warc International Awards 2017 tako prinesel novo veliko priznanje.

"Prepoznali smo, da imajo mladi v Sloveniji številne poslovne ideje, nimajo pa dovolj orodij, da bi z njimi dosegli preboj. Format, kot je Štartaj, Slovenija, je zapolnil vrzel in tako pripomogel k uresničenju poslovnih priložnosti na tem trgu. Z uspešnostjo in mednarodno prepoznavnostjo tega formata smo presegli vsa začetna pričakovanja. Poleg prejete nagrade občinstva nas veseli tudi vabilo na uradno predstavitev formata oddaje na največjem mednarodnem dogodku NATPE Miami, ki bo januarja 2018," je za Marketing Magazin povedal Aleš Muhič, direktor trženja pri Pro Plusu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top