IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.10.2020 || Od jutri omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |  Svet kmetijsko gozdarske zbornice danes izbira novega predsednika  |  Guinness predstavil brezalkoholno ralzičico piva  |  Coca-Cola European Partners v 5,6 milijard evrov vreden prevzem  |  Groszek z novim logom in prenovo trgovin  |  Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH   |  Kipper s 56. prodajalno v Kičevu  |  Podpora vinarskemu sektorju za promocijske dejavnosti na ciljnih trgih  |  Kleti Vinakoper na jesenskih ocenjevanjih pripadlo 29 medalj  |  Trgovine so ob nedeljah zaprte   |  Gomex je "prispel" tudi v Čento  |  Niso zaprte vse trgovine v nakupovalnih središčih  |  Tušev spletni supermarket širi prevzemne lokacije in lokacije dostave  |  OZS poziva k šestemu paketu za pomoč gospodarstvu  |  Poziv trgovcem glede upoštevanja "koronaukrepov"  |  Policijsko uro zaradi pandemije razširili na več kot polovico upravnih območij  |  Sprememba vodstva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja  |  Tudi Imlek AD, Meggle Srbija in Somboled imajo dovoljenje za izvoz na Kitajsko  |   ||
   

Slovenija: Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"

25.09.2020
Med nagrajenci na nedavnem Slovenskem oglaševalskem festivalu je bila v Ljubljani na velikem platnu največkrat predvajana Sparova reklama Mlečnih pravljic.V Spar Slovenija so bili nagrade Znamka leta na SOF-u zelo veseli in so nanjo zelo ponosni. Še posebej, ker je pred njimi 30 letnica poslovanja.
 
"V Spar Slovenija smo nagrade Znamka leta zelo veseli in nanjo tudi zelo ponosni. Še posebej nas veseli, da smo jo prejeli sedaj, ko je pred nami posebno, jubilejno leto. Spar Slovenija praznuje namreč 30 let. Izjemno pomembno je namreč, da okolje, v katerem delujemo, pozna naše delo ter našo znamko prepozna za dobro in kakovostno. Vse projekte izvajamo v skladu z našimi temeljnimi usmeritvami – to so razvoj, inovativnost in družbena odgovornost. In prav slednjim sledita tudi nagrajeni akciji: Mlečne pravljice, s katerimi smo Slovencem približali branje skozi vsakodnevne navade, ter Štartaj Slovenija, ki je številnim slovenskim podjetnikom omogočil začetek uspešne poslovne poti. Ta priznanja so velika potrditev, da delamo prav in dobro ter nam dajejo motivacijo za naprej,"  je ob prejemu nagrade povedala Janja Štular, vodja marketinga Spar Slovenija.

Nazaj
 


 
 
 
back to top