IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Svet: Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov

22.05.2019
Koncern Spar International je v poslovnem letu 2018 skupno zabeležil 35,8 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar pomeni 5,4-odstotno rast v primerjavi s poslovnim letom 2017.
 
 
To pomeni že tretje zaporedno poslovno leto, v katerem je mednarodno uveljavljenemu trgovcu kar krepko poskočila prodaja. Navedeno obdobje je Spar zaključil s 13.112 prodajnimi mesti v 48 različnih državah, med drugim tudi v Sloveniji. Podatke je Spar predstavil na 64. mednarodnem kongresu, ki se tokrat prvič odvija v Ljubljani.
 
Ob razkritju finančnih podatkov je izvršni direktor podjetja Spar International, Tobias Wasmuht, dejal: "Naša sestavljena letna rast prodaje v zadnjih treh letih, ki znaša 5,2 odstotka, zagotavlja odlično podlago za grajenje naprej in nam hkrati potrjuje, da strategija "Better Together" (op.a.: boljši skupaj), ki smo jo zagnali leta 2016, uspeva za nas, za partnerje in naše stranke."
 
Koncern je lani odprl 335 novih prodajnih mest, vstopil na štiri različne trge in dosegel 7,4 milijona kvadratnih metrov prodajnih površin. Samo na Kitajskem bo trgovec letos odprl prodajnih mest za 150.000 m2 površin.



Nazaj
 


 
 
 
back to top