IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |  Skupina Petrol z višjim dobičkom  |  Tradicionalni slovenski zajtrk uvod v dan slovenske hrane  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  GZS:"Dolžniška zavora bo znižala gospodarsko rast"  |  Gault&Millau razglasil najboljše za leto 2020  |  Mlekarna Dean Foods išče zaščito pred stečajem  |  Države Bricsa kritične do trgovinskega protekcionizma  |  Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič  |  Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu  |  Walmartu tretje četrtletje polepšala e-prodaja  |  Jutri se začenja Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  Lani dve tretjini vinarjev poslovali z dobičkom  |  Žitov zajtrk reševalnih ekip, gasilcev in v porodnišnicah  |  Pošta Slovenije zaključila prevzem družbe Intereuropa  |  Spodbujanje kratkih nabavnih verig in lokalne samooskrbe  |  PLMA sejem v Chicagu od 17. do 19. novembra  |  Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |   ||
   

Svet: Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov

22.05.2019
Koncern Spar International je v poslovnem letu 2018 skupno zabeležil 35,8 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar pomeni 5,4-odstotno rast v primerjavi s poslovnim letom 2017.
 
 
To pomeni že tretje zaporedno poslovno leto, v katerem je mednarodno uveljavljenemu trgovcu kar krepko poskočila prodaja. Navedeno obdobje je Spar zaključil s 13.112 prodajnimi mesti v 48 različnih državah, med drugim tudi v Sloveniji. Podatke je Spar predstavil na 64. mednarodnem kongresu, ki se tokrat prvič odvija v Ljubljani.
 
Ob razkritju finančnih podatkov je izvršni direktor podjetja Spar International, Tobias Wasmuht, dejal: "Naša sestavljena letna rast prodaje v zadnjih treh letih, ki znaša 5,2 odstotka, zagotavlja odlično podlago za grajenje naprej in nam hkrati potrjuje, da strategija "Better Together" (op.a.: boljši skupaj), ki smo jo zagnali leta 2016, uspeva za nas, za partnerje in naše stranke."
 
Koncern je lani odprl 335 novih prodajnih mest, vstopil na štiri različne trge in dosegel 7,4 milijona kvadratnih metrov prodajnih površin. Samo na Kitajskem bo trgovec letos odprl prodajnih mest za 150.000 m2 površin.



Nazaj
 


 
 
 
back to top