IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |   ||
   

Hrvaška: Slovenske znamke krepko prispevale k prihodkom Atlantic Grupe

27.10.2020
Hrvaška Atlantic Grupa, katere del je tudi Droga Kolinska, je v devetih mesecih letos ustvarila 518,3 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,1 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, so sporočili iz družbe. Čisti dobiček je bil z 41,2 milijona evrov nižji za 12 odstotkov. Slovenske blagovne znamke so spet krepko prispevale k prihodkom.
 
Poslovanje Atlantic Grupe je v devetih mesecih leta pokazalo visoko raven stabilnosti, kljub gospodarskim težavam, ki jih je povzročila pandemija covida-19, so poudarili na spletni strani družbe. Če bi pri devetmesečnih prihodkih upoštevali dezinvestirane dele poslovanja, bi ti ostali na ravni lanskih devetih mesecev, so navedli.
 
Spomnili so, da je skupina lani popolnoma izstopila iz segmenta športne in aktivne prehrane, prehranskih dopolnil in distribucije vode v galonih ter prodala blagovno znamko otroške hrane Bebi.
 
Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je v devetih mesecih ustavil pri 78,1 milijona evrov in je bil za 7,7 odstotka manjši kot v enakem obdobju lani. Kot so poudarili v družbi, je EBITDA brez enkratnih dogodkov narasel za 2,4 odstotka. Čisti dobiček je dosegel 41,2 milijona evrov.
 
Brez enkratnih postavk je bil medletno višji za 5,6 odstotka, nominalno pa se je skrčil za 12 odstotkov, so še objaviliNa skupno rast prihodkov od prodaje sta največ vplivali poslovni področji delikatesni namazi s 14,5 odstotno rastjo. V tem segmentu izstopa slovenska blagovna znamka Argeta. Na skupno rast sta prav tako vplivali lekarniška veriga Farmacia, kjer so se prihodki okrepili za 3,7 odstotka, in slovenska blagovna znamka mineralne vode Donat Mg, ki je zabeležila 3,2 odstotno rast, so izpostavili.
 
Slovenska kava Barcaffe ostaja najmočnejša Atlanticova blagovna znamka, ki s 106,9 milijona evrov prinaša nekaj več kot petino vseh prihodkov. Prodaja kave se je v devetih mesecih skrčila za 1,9 odstotka, predvsem zaradi občutnega upada porabe v gostinstvu zaradi omejitvenih ukrepov.
 
V distribucijskem poslovanju so največjo rast dosegli ključni zahodnoevropski trgi, predvsem Avstrija. Krepili so se tudi trgi Slovenije, Makedonije in Kosova. V celotni prodaji lastne blagovne znamke predstavljajo 64,1 odstotka. Lekarniška veriga Farmacia predstavlja 8,9 odstotka vseh prihodkov.
 
Atlantic Grupa se je izkazala za odporno na krizo, predvsem zaradi svoje kakovostne strategije, raznolike ponudbe izdelkov in izjemne zavzetosti celotnega sistema, v devetih mesecih pa smo dosegli odlične poslovne rezultate, je ocenil predsednik uprave skupine Emil Tedeschi.
 
Verjame, da bodo kljub izredno veliki negotovosti razvoja dogodkov v prihodnosti in posledic pandemije nadaljevali v tej smeri. Na stabilno poslovanje med krizo računa zaradi moči Atlanticovih blagovnih znamk, sposobnosti in zavzetost zaposlenih, stabilnega finančnega položaja in rekordno nizke zadolženosti.
 
Kot je izpostavil, se prednostne naloge niso spremenile. Tako te ostajajo ohranitev dobrega zdravstvenega stanja zaposlenih, zagotavljanje nemotenega poteka proizvodnje in neprekinjene oskrbe kupcev ter potrošnikov in družbena odgovornost v najširšem smislu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top