IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja

23.05.2018
Rast vseh ključnih kazalnikov poslovanja. 
Skupina Mercator je v prvem četrtletju 2018 ustvarila za 25,8 mio EUR EBITDA, kar je za 36,5 % več kot v primerljivem lanskem obdobju.  Bistveno se je izboljšal tudi poslovni izid iz poslovanja, ki je v prvem četrtletju 2018 znašal 9,1 mio EUR, kar predstavlja izboljšanje za 9,3 mio EUR glede na primerljivo obdobje preteklega leta. Skupina Mercator je v prvem četrtletju 2018 zabeležila tudi 1,3 % rast prihodkov iz prodaje glede na primerljivo obdobje preteklega leta.
Izkaz poslovanja v prvem četrtletju kaže izboljšano  uspešnost in učinkovitost poslovanja, ki se odraža v višji EBITDA. Vrednost EBITDA za Skupino v prvem četrtletju 2018 znaša 25,8 mio EUR, medtem ko je v primerljivem obdobju preteklega leta znašala 18,9 mio EUR. 
 
Tomislav Čizmić, predsednik uprave Skupine Mercator, poudarja:"Poslovni izid iz poslovanja je v prvem četrtletju leta 2018 znašal 9,1 mio EUR, kar predstavlja pomembno izboljšanje za 9,3 mio EUR glede na primerljivo obdobje preteklega leta. Naša nova strategija torej zagotavlja poslovno rast oziroma dobre poslovne rezultate. Vpeljali smo nov koncept trgovin, nadaljujemo s prenovami trgovin v regiji, izboljšali smo konkurenčnost storitev in prilagodili prodajni asortiment. Krepimo svoje konkurenčne prednosti predvsem v ponudbi svežih in lokalnih  znamk, po katerih kupci najbolj povprašujejo. Mercator je še vedno nosilec inovativnosti - pravkar smo uvedli mobilno denarnico za plačevanje s Pika kartico na mobilnem telefonu."
 
Osredotočenost Skupine Mercator ostaja na osnovni dejavnosti poslovanja, pri čemer je ključni cilj nadaljnje izboljšanje dobičkonosnosti. Še naprej bo v središču Mercatorjevega delovanja skrb za potrošnika, visoka kakovost izdelkov in storitev, sodobno oblikovano prodajno okolje na čim večjem številu lokacij ter dopolnjena in obogatena ponudba izdelkov vsakdanje potrošnje.
 
Mercator tudi v letu 2018 vse svoje obveznosti do finančnih in poslovnih partnerjev poravnava v skladu z dogovorjenimi pogoji in roki.


Nazaj
 


 
 
 
back to top