IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |   ||
   

Slovenija: Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja

23.05.2018
Rast vseh ključnih kazalnikov poslovanja. 
Skupina Mercator je v prvem četrtletju 2018 ustvarila za 25,8 mio EUR EBITDA, kar je za 36,5 % več kot v primerljivem lanskem obdobju.  Bistveno se je izboljšal tudi poslovni izid iz poslovanja, ki je v prvem četrtletju 2018 znašal 9,1 mio EUR, kar predstavlja izboljšanje za 9,3 mio EUR glede na primerljivo obdobje preteklega leta. Skupina Mercator je v prvem četrtletju 2018 zabeležila tudi 1,3 % rast prihodkov iz prodaje glede na primerljivo obdobje preteklega leta.
Izkaz poslovanja v prvem četrtletju kaže izboljšano  uspešnost in učinkovitost poslovanja, ki se odraža v višji EBITDA. Vrednost EBITDA za Skupino v prvem četrtletju 2018 znaša 25,8 mio EUR, medtem ko je v primerljivem obdobju preteklega leta znašala 18,9 mio EUR. 
 
Tomislav Čizmić, predsednik uprave Skupine Mercator, poudarja:"Poslovni izid iz poslovanja je v prvem četrtletju leta 2018 znašal 9,1 mio EUR, kar predstavlja pomembno izboljšanje za 9,3 mio EUR glede na primerljivo obdobje preteklega leta. Naša nova strategija torej zagotavlja poslovno rast oziroma dobre poslovne rezultate. Vpeljali smo nov koncept trgovin, nadaljujemo s prenovami trgovin v regiji, izboljšali smo konkurenčnost storitev in prilagodili prodajni asortiment. Krepimo svoje konkurenčne prednosti predvsem v ponudbi svežih in lokalnih  znamk, po katerih kupci najbolj povprašujejo. Mercator je še vedno nosilec inovativnosti - pravkar smo uvedli mobilno denarnico za plačevanje s Pika kartico na mobilnem telefonu."
 
Osredotočenost Skupine Mercator ostaja na osnovni dejavnosti poslovanja, pri čemer je ključni cilj nadaljnje izboljšanje dobičkonosnosti. Še naprej bo v središču Mercatorjevega delovanja skrb za potrošnika, visoka kakovost izdelkov in storitev, sodobno oblikovano prodajno okolje na čim večjem številu lokacij ter dopolnjena in obogatena ponudba izdelkov vsakdanje potrošnje.
 
Mercator tudi v letu 2018 vse svoje obveznosti do finančnih in poslovnih partnerjev poravnava v skladu z dogovorjenimi pogoji in roki.


Nazaj
 


 
 
 
back to top