IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |   ||
   

Češka/Slovenija: Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno

14.08.2018
Skupina Kofola je v prvih šestih mesecih tega leta izboljšala vse gospodarske kazalnike. Izključujoč poljski segment se je prodaja Skupine povišala za 7 %, vključno s Poljsko pa je prodaja Skupine zrasla za 1,9 %.
 
 
Kazalnik EBIT kaže, da se je dobiček iz poslovanja povečal za kar 113,7 %, ekonomski kazalnik EBITDA pa se je zvišal za 25,9 %. Poleg višje prodaje iz Kofole poročajo tudi o tem, da so investitorji dobili izplačane najvišje dividende v zgodovini delovanja Skupine,  s tako odzivno politiko pa nameravajo nadaljevati tudi v prihodnje.
 
"Toplo vreme in nižje cene sladkorja so prispevali k dobičku – kljub povišanju stroškov plač, ki ga narekuje trenutna situacija na trgu dela,” pravi Daniel Buryš,finančni direktor Skupine Kofola.
 
"Poleg dobička me veseli dejstvo, da smo uspešni tudi na področju širjenja poslovanja. Z nakupom tradicionalne češke družbe LEROS smo vstopili na trg zelišč, v svoj portfelj pa smo dodali tudi slovaško mineralno vodo Kláštorná,” je še dodal.
 
Gonilna sila prve polovice leta je bila Češka republika, ki je prodajo v primerjavi z enakim obdobjem lani presegla za 8,9 %, zahvaljujoč zlasti povpraševanju po znamkah Kofola, Rauch in Vinea. Na Slovaškem je Kofola dosegla 4,1-odstotno rast prodaje; najbolj iskana znamka je bila Rajec.
 
V celotnem portfelju je najvišjo prodajo v primerjavi z istim obdobjem lani dosegla znamka UGO, in sicer kar za četrtino. Na Poljskem je Skupina zabeležila 19,3-odstotni padec prodaje med trgovskimi blagovnimi znamkami, medtem ko so lastne blagovne znamke ohranile stabilnost pri prodaji. 
 
Kot vedno je bila uspešna tudi Adriatic regija. "Zrasli smo za 6,6 %. Uspešni smo bili zlasti na Hrvaškem, kjer je prodaja v primerjavi z istim obdobjem lani zrasla za 16 %. To nas hkrati motivira, da v tej regiji več sredstev vložimo v marketinške aktivnosti,” pravi Marián Šefčovič, direktor podjetja Radenska d. o. o. 
 
V prvih šestih mesecih je Skupina svojim delničarjem izplačala dividende v višini 16,2 CZK (češke krone) na delnico, kar je najvišja vsota v zgodovini delovanja Skupine. Danes je skupščina delničarjev odobrila zmanjšanje osnovnega kapitala, kar naj bi Skupini omogočalo, da tudi v prihodnosti nadaljuje z odzivno dividendno politiko. "Ta sezona visoko presega vsa pričakovanja,” je Daniel Buryš navdušen nad trenutnim razvojem in nadaljuje: "zato bomo po koncu tretjega četrtletja prevrednotili svoja pričakovanja glede letnih rezultatov.” 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top