IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Češka: Skupina Kofola v Adriatic regiji posluje odlično

21.03.2017
Stabilna rast na Češkem in Slovaškem, izrazita širitev poslovanja v Adriatic regiji, veliko število novih blagovnih znamk v portfelju skupine, hitra rast v UGO mreži solatnih in fresh barov ter okrevanje na poljskem trgu – takšno je bilo poslovanje Skupine Kofola v preteklem letu.
 
Kazalnik EBITDA je ostal na ravni lanskih 1.1 milijard CZK. Prodaja je bila v letu 2016 za 2,7 % nižja v primerjavi z letom prej, vzrok za to pa je sprememba poslovnega modela na Poljskem.  
 
Za Skupino Kofola je zelo razgibano leto. Vse od vpisa delnic na praško borzo decembra 2015 je uspelo Kofoli znatno razširiti poslovanje v Adriatic regiji.
 
Na Hrvaškem je Kofola kupila proizvajalca naravne mineralne vode Studenac, od Badela 1862 d.d. pa je prevzela tradicionalne hrvaške znamke Vočko, Nara in Inka.  
 
Uprava skupine je na Poljskem načrtovala in postopno vpeljala načrt za povečanje prodaje lastnih znamk in posledično povečanje posla na Poljskem. Poleg marketinških investicij v lastne znamke je Kofola racionalizirala svojo proizvodnjo, tako da je zaprla eno od treh tovarn na Poljskem.
 
Kofola je v preteklem letu poenostavila tudi strukturo skupine, te spremembe pa so vključevale tudi umik minimalne količine delnic z varšavske borze.  
 
"Ko pogledam nazaj, ne morem verjeti, koliko smo naredili v lanskem letu,” pravi Daniel Buryš, finančni direktor in dodaja: "Rezultati so skladni z našimi pričakovanji. Prejšnja sezona je bila izjemno uspešna tudi zahvaljujoč vremenu in v 2016 je bilo zares težko dohajati pretekle rezultate. Poleg tega smo bili soočeni s situacijo na Poljskem, ki je povečala naše komercialne stroške, posebno v marketingu.”
 
Kakšne cilje si je Kofola zastavila za to leto? "Integrirati znamko Studenac v skupino, nadaljnje širiti mrežo UGO, doseči rast v gastro segmentu na Češkem in Slovaškem ter doseči pozitivno poslovanje na Poljskem. Verjamem pa tudi, da nam bo uspelo izpeljati kakšen zanimiv prevzem.” 
 
Skupina Kofola je dve leti zaporedoma cvetela na Češkem, Slovaškem in v Adriatic regiji. Če izključimo Poljsko, se je prodaja povečala za 7,8 %, EBITDA indikator pa za 6,6 %.
 
Znamka Kofola je bila že tradicionalno paradni konj skupine, dobro pa so se odrezale tudi znamke Rauch, Vinea in Radenska.  Ena od najnovejših znamk v Kofolinem portfelju, UGO, je pokazala največji zanos.
 
Znamki je uspelo prihodke na letni ravni povečati za 53 % oz. za več kot 100 milijonov CZK skozi 73 solatnih in fresh barov. V 2017 bo znamka UGO nadaljevala z razvojem koncepta UGO solatnih barov in jih organizirala v obliko franšize.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top