IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Slovenija: Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"

22.09.2017
"Ni več vprašanje, ali podpreti uveljavitev zakona o drugem tiru ali ne. Drugi tir je nujen za razvoj celotne države, časa za zavlačevanje nimamo več," poudarja Andrej Sirk, direktor podjetja T. L. Sirk.
 
 
Tik pred nedeljskim referendumom o izgradnji drugega tira na železniški progi Koper-Divača je Sirk nujne izgradnje podkrepil z besedami: "Z njegovo izgradnjo ne bomo pridobila samo transportno-logistična podjetja, ampak celotna država. Žalostno je, da smo se do sedaj osredotočali samo na parcialne interese, ko pa bi morali gledati na dobrobit celotne države."
 
Samo s takšnimi velikimi infrastrukturnimi projekti se bo lahko Slovenija uvrstila na globalni logistični zemljevid, posledično pa s tem še okrepila tudi svojo vlogo tranzitne države. "Drugi tir bo na dolgi rok povečal pretok tovora v Luki Koper, ki bo lahko le na ta način še naprej rastla in se razvijala ter postala pomembno okno v srednjo Evropo," meni direktor enega največjih logističnih podjetij pri nas in dodaja, da si ne želi, da bi država dodatna sredstva za financiranje izgradnje drugega tira zagotovila iz naslova podražitve cestnin in trošarin za težka tovorna vozila.
 
"Tovrstni ukrepi namreč ne predstavljajo samo dodatnega finančnega bremena za transportno-logistična podjetja, temveč posledično vplivajo tudi na zmanjšanje konkurenčnosti celotne transportne poti čez Slovenijo," še pove direktor podjetja T. L. Sirk, ki v zadnjem obdobju postaja vse bolj uspešen igralec na področju zagotavljanja ladijskih prevozov na vse celine.  
 
Ob dolgoročnem partnerstvu s svetovno znanimi ladjarji poleg prevozov zabojnikov po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij ponujajo tudi skladiščenje in vse izvozne ter uvozne carinske postopke. "V lanskem letu smo tako poskrbeli za prevoz 300 zabojnikov, letos pa smo dosegli nov mejnik – trenutno smo namreč na več kot 2.000 prepeljanih zabojnikov," pozitivne rezultate predstavi Andrej Sirk in doda: "Naša prednost je zagotovo tudi ta, da lahko vse zabojnike, ki pridejo v Luko Koper iz držav EU, ocarinimo ne samo za Slovenijo, temveč tudi za stranke iz drugih evropskih držav."  
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top