IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |   ||
   

Slovenija: Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"

22.09.2017
"Ni več vprašanje, ali podpreti uveljavitev zakona o drugem tiru ali ne. Drugi tir je nujen za razvoj celotne države, časa za zavlačevanje nimamo več," poudarja Andrej Sirk, direktor podjetja T. L. Sirk.
 
 
Tik pred nedeljskim referendumom o izgradnji drugega tira na železniški progi Koper-Divača je Sirk nujne izgradnje podkrepil z besedami: "Z njegovo izgradnjo ne bomo pridobila samo transportno-logistična podjetja, ampak celotna država. Žalostno je, da smo se do sedaj osredotočali samo na parcialne interese, ko pa bi morali gledati na dobrobit celotne države."
 
Samo s takšnimi velikimi infrastrukturnimi projekti se bo lahko Slovenija uvrstila na globalni logistični zemljevid, posledično pa s tem še okrepila tudi svojo vlogo tranzitne države. "Drugi tir bo na dolgi rok povečal pretok tovora v Luki Koper, ki bo lahko le na ta način še naprej rastla in se razvijala ter postala pomembno okno v srednjo Evropo," meni direktor enega največjih logističnih podjetij pri nas in dodaja, da si ne želi, da bi država dodatna sredstva za financiranje izgradnje drugega tira zagotovila iz naslova podražitve cestnin in trošarin za težka tovorna vozila.
 
"Tovrstni ukrepi namreč ne predstavljajo samo dodatnega finančnega bremena za transportno-logistična podjetja, temveč posledično vplivajo tudi na zmanjšanje konkurenčnosti celotne transportne poti čez Slovenijo," še pove direktor podjetja T. L. Sirk, ki v zadnjem obdobju postaja vse bolj uspešen igralec na področju zagotavljanja ladijskih prevozov na vse celine.  
 
Ob dolgoročnem partnerstvu s svetovno znanimi ladjarji poleg prevozov zabojnikov po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij ponujajo tudi skladiščenje in vse izvozne ter uvozne carinske postopke. "V lanskem letu smo tako poskrbeli za prevoz 300 zabojnikov, letos pa smo dosegli nov mejnik – trenutno smo namreč na več kot 2.000 prepeljanih zabojnikov," pozitivne rezultate predstavi Andrej Sirk in doda: "Naša prednost je zagotovo tudi ta, da lahko vse zabojnike, ki pridejo v Luko Koper iz držav EU, ocarinimo ne samo za Slovenijo, temveč tudi za stranke iz drugih evropskih držav."  
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top