IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.10.2017 || KOMENTAR: Ob nedeljah samo še v majhne trgovine?  |  Gorivo opolnoči nekoliko cenejše  |  Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem, ki naj bi bil v Švici  |  V sredo 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Jutri 3. FMCG Summit Zagreb   |  V četrtek Sarajevo Marketing Summit   |  Stoti Spar v Štepanjskem naselju nared za četrtkovo otvoritev  |   Gomex prispel tudi v Bački Gračac  |  Podjetje Maister z novo pivovarno v Kamniku  |  Poraba mineralnih gnojil upada  |  Kupci v Continenteju navdušeni nad trgovinskimi znamkami  |  Carrefourju mednarodni nagradi za dve trgovini   |  ZANIMIVOST: Delhaize odprl vrt na strehi svoje trgovine  |  Beenius in iPROM v partnerstvo za oglaševanje na digitalni televiziji  |  Aldi predstavil linijo božičnih dobrot z alkoholom  |  4. in 11. novembra že 15. Martinovanje v Ljubljani  |  Kostić kupuje Mercator-S?  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |   ||
   

Slovenija: Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"

22.09.2017
"Ni več vprašanje, ali podpreti uveljavitev zakona o drugem tiru ali ne. Drugi tir je nujen za razvoj celotne države, časa za zavlačevanje nimamo več," poudarja Andrej Sirk, direktor podjetja T. L. Sirk.
 
 
Tik pred nedeljskim referendumom o izgradnji drugega tira na železniški progi Koper-Divača je Sirk nujne izgradnje podkrepil z besedami: "Z njegovo izgradnjo ne bomo pridobila samo transportno-logistična podjetja, ampak celotna država. Žalostno je, da smo se do sedaj osredotočali samo na parcialne interese, ko pa bi morali gledati na dobrobit celotne države."
 
Samo s takšnimi velikimi infrastrukturnimi projekti se bo lahko Slovenija uvrstila na globalni logistični zemljevid, posledično pa s tem še okrepila tudi svojo vlogo tranzitne države. "Drugi tir bo na dolgi rok povečal pretok tovora v Luki Koper, ki bo lahko le na ta način še naprej rastla in se razvijala ter postala pomembno okno v srednjo Evropo," meni direktor enega največjih logističnih podjetij pri nas in dodaja, da si ne želi, da bi država dodatna sredstva za financiranje izgradnje drugega tira zagotovila iz naslova podražitve cestnin in trošarin za težka tovorna vozila.
 
"Tovrstni ukrepi namreč ne predstavljajo samo dodatnega finančnega bremena za transportno-logistična podjetja, temveč posledično vplivajo tudi na zmanjšanje konkurenčnosti celotne transportne poti čez Slovenijo," še pove direktor podjetja T. L. Sirk, ki v zadnjem obdobju postaja vse bolj uspešen igralec na področju zagotavljanja ladijskih prevozov na vse celine.  
 
Ob dolgoročnem partnerstvu s svetovno znanimi ladjarji poleg prevozov zabojnikov po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij ponujajo tudi skladiščenje in vse izvozne ter uvozne carinske postopke. "V lanskem letu smo tako poskrbeli za prevoz 300 zabojnikov, letos pa smo dosegli nov mejnik – trenutno smo namreč na več kot 2.000 prepeljanih zabojnikov," pozitivne rezultate predstavi Andrej Sirk in doda: "Naša prednost je zagotovo tudi ta, da lahko vse zabojnike, ki pridejo v Luko Koper iz držav EU, ocarinimo ne samo za Slovenijo, temveč tudi za stranke iz drugih evropskih držav."  
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top