IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

Nizozemska: Šibek dolar slabi Unilever

20.04.2018
Na rezultate Unileverja v prvem četrtletju so močno vplivala negativna tečajna nihanja. Prihodki so se korporaciji, pri kateri bodo imeli sedež do nadaljnjega le še v Rotterdamu, zmanjšali za 5 odstotkov.
 
. Če odštejemo tečajna nihanja, bi proizvajalec živil in kozmetike v prvem delu letošnjega leta ustvaril prihodke v višini 3,4 odstotka. V prvih treh mesecih je Unilever zabeležil 12,6 milijarde evrov prometa, kar je pod pričakovanji analitikov.
 
Skupina je komajda dosegla napoved uprave. Ta je znašala med tremi in petimi odstotki rasti prihodkov od prodaje, Unilever pa je beležil 3,4 odstotka. Glavni razlog za povprečne rezultate je šibek dolar, ki naj bi promet oklestil za kar 10 odstotkov.
 
Vse skupaj sta pri proizvajalcu blagovnih znamk Knorr, Dove, Lipton, itd. najbolj občutili regiji Severne in Južne Amerike.
 
Kljub nekoliko slabšemu začetku leta pa za delničarje podjetja obstaja tudi dobra novica: Unilever bo odkupil za 6 milijard evrov lastnih delnic, dividende (izplačevali jih bodo junija) pa se bodo povečale za 8 odstotkov.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top