IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Nizozemska: Šibek dolar slabi Unilever

20.04.2018
Na rezultate Unileverja v prvem četrtletju so močno vplivala negativna tečajna nihanja. Prihodki so se korporaciji, pri kateri bodo imeli sedež do nadaljnjega le še v Rotterdamu, zmanjšali za 5 odstotkov.
 
. Če odštejemo tečajna nihanja, bi proizvajalec živil in kozmetike v prvem delu letošnjega leta ustvaril prihodke v višini 3,4 odstotka. V prvih treh mesecih je Unilever zabeležil 12,6 milijarde evrov prometa, kar je pod pričakovanji analitikov.
 
Skupina je komajda dosegla napoved uprave. Ta je znašala med tremi in petimi odstotki rasti prihodkov od prodaje, Unilever pa je beležil 3,4 odstotka. Glavni razlog za povprečne rezultate je šibek dolar, ki naj bi promet oklestil za kar 10 odstotkov.
 
Vse skupaj sta pri proizvajalcu blagovnih znamk Knorr, Dove, Lipton, itd. najbolj občutili regiji Severne in Južne Amerike.
 
Kljub nekoliko slabšemu začetku leta pa za delničarje podjetja obstaja tudi dobra novica: Unilever bo odkupil za 6 milijard evrov lastnih delnic, dividende (izplačevali jih bodo junija) pa se bodo povečale za 8 odstotkov.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top