IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Velika Britanija: Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni

15.10.2019
Po zadnjih podatkih raziskovalne hiše Kantar je izmed vseh britanskih trgovcev z vidnim tržnim deležom še najboljše rezultate prikazal spletni trgovec Ocado, ki je tudi edini v 12 tednih do začetka oktobra rasel z dvoštevilskim faktorjem.
 
 
 
 
V 12 tednih do 7. oktobra je prodaja Ocadu narasla za 13.3 odstotka, od najmočnejše četverice pa je zablestel samo Sainsbury's, ki je v tem obdobju prodajo povečal za 0,6 odstotka. Tržni delež omenjenega trgovca je pri 15.3 odstotkih.
 
Vodilni Tesco je glede tržnega deleža močno v vodstvu (27 %), mu je pa promet v navedenem obdobju upadel za 0,2 odstotka. Asda drži 15 odstotkov trga, prodaja je verigi upadla za 0,9, še najslabše pa jo je na začetku jeseni odnesel Morrisons, ki se mu je promet zmanjšal za 1,8 %. Slednji ima na Otoku nekaj manj kot 10-odstotni delež.
 
Spet ne gre zanemariti diskonterjev. Aldi je prodajo v 12 tednih do 7. oktobra povečal za kar 8,1 in beleži že 7,3-odstotni tržni delež, Lidl pa je doživel zelo podobno povečanje prometa (8,2 %) in splezal na 6 odstotkov tržnega deleža. Nemški verigi sta si v enem letu odrezali skoraj za 1 % večji del pogače.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top