IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Italija: S.Pellegrino se približuje milijardnim prihodkom

16.04.2018
Italijanski proizvajalec mineralne vode S.Pellegrino je leto 2017 končal s prihodki od prodaje v višini 895 milijonov evrov, pri čemer je proizvedel 3.7 milijarde steklenic (in plastenk) ter tako nadaljeval pozitiven trend.
 
 
Sodeč po podatkih podjetja, ki poleg gazirane vode proizvaja tudi nekatere ostale brezalkoholne pijače, je prodaja na mednarodnih trgih zaslužna za 54 odstotkov prometa. Sanpellegrino je v letu 2017 po svetu prodal skoraj 1,6 milijarde stelenic v 150 različnih državah po svetu.
 
Izvoz je narastel za 4 odstotke, pri čemer ima največ zaslug povečana prodaja blagovnih znamk mineralne vode San Pellegrino in Acqua Panna. Obseg prodaje v Evropi je zrasel za 7,8 odstotka, v Latinski Ameriki pa za kar 14,8 odstotka, poroča spletni portal ESM Magazine.
 
V Italiji je cvetela zlasti prodaja blagovne znamke vod Levissima (navzgor za 7 odstotkov), medtem ko je celoten promet skupine na italijanskem trgu znašal 410 milijonov evrov.
 
V letošnjem letu namerava družba s sedežem v okolici Bergama investirati 30 milijonov evrov za prenovo tovarne v kraju Cepina Val di Sotto, kjer polnijo vodo Levissima. Največji projekt bo izgradnja glavne tovarne z novim sedežem v termah San Pellegrino. Objekt s površino 17.000 kvadratnih metrov bo podjetje stal 90 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top