IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

VB: SABMiller v polletju z rastjo dobička

21.11.2013
Britanski pivovar SABMiller je v prvem polletju poslovnega leta, ki se je začelo z marcem, na ravni skupine ustvaril 17,56 milijarde dolarjev prihodkov, kar je skoraj na enaki ravni kot v enakem obdobju lani. 
 
Čisti dobiček se je medtem zvišal za devet odstotkov na 1,71 milijarde dolarjev, poslovanje pa je zaznamovala krepka rast v državah v razvoju.
 
Družba, ki jo Evropa in svet poznata po znamkah piva Grolsch, Miller Lite, Peroni Nastro Azzuro in Pilsner Urquell, je količinsko prodajo na letni ravni povečala za dva odstotka.
 
K boljšemu poslovanju je pripomoglo predvsem krepko povpraševanje v Afriki, ki je nadomestilo padec v Evropi in Severni Ameriki, je razvidno iz objave na spletni strani pivovarja.
 
SABMiller po oceni prvega moža družbe Alana Clarka nadaljuje z dobrim poslovanjem tako na razvitih trgih kot v državah v razvoju. K rasti so sicer prispevale tudi povečana zmogljivost proizvodnje in naložbe v blagovne znamke.

 
Ne zgolj organska rast:

SABMiller je leta 2011 kupil avstralskega pivovarja Foster's. Istega leta je sklenil partnerstvo s turško družbo Anadolu Efes. S tem je izboljšal prodajo piva v Srednji Aziji, Turčiji in Rusijo ter na Bližnjem vzhodu.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top