IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   BASF soustanovil svetovno Zavezništvo za odpravo plastičnih odpadkov  |   ||
   

Svet: Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo

17.10.2018
Ruska diskontna veriga Torgservis si želi čim prejšnjega vstopa na nemški trg, ki je sicer na tem področju močno zasičen s trgovinami Penny, Netto, Aldi in Lidl, a očitno sibirskega trgovca to ne moti.
 
 
Torgservis naj bi v Nemčijo vstopil prek partnerstva z berlinsko podružnico TS Markt. Ruski diskonter, ki je bil ustanovljen v Sibiriji,  namerava odpreti več kot 100 novih prodajnih mest.
 
Načrt ruskega trgovca je zapolniti vrzel, ki sta jo Aldi in Lidl ustvarila, ko sta se preusmerila v koncept supermarketov, torej boljšo ponudbo A blagovnih znamk. Ponuditi želijo trgovine, ki bodo bolj spominjale na skladišča: izdelki bodo še zmeraj v škatlah in postavljene na lesene palete.
 
Glede na to, da skoraj 95 % njihove ponudbe, ki sicer znaša manj, kot 2000 izdelkov, sestavljajo zgolj lastne blagovne znamke, so pri Torgservisu izjemno stroškovno učinkoviti.


Nazaj
 


 
 
 
back to top