IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Svet: Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo

17.10.2018
Ruska diskontna veriga Torgservis si želi čim prejšnjega vstopa na nemški trg, ki je sicer na tem področju močno zasičen s trgovinami Penny, Netto, Aldi in Lidl, a očitno sibirskega trgovca to ne moti.
 
 
Torgservis naj bi v Nemčijo vstopil prek partnerstva z berlinsko podružnico TS Markt. Ruski diskonter, ki je bil ustanovljen v Sibiriji,  namerava odpreti več kot 100 novih prodajnih mest.
 
Načrt ruskega trgovca je zapolniti vrzel, ki sta jo Aldi in Lidl ustvarila, ko sta se preusmerila v koncept supermarketov, torej boljšo ponudbo A blagovnih znamk. Ponuditi želijo trgovine, ki bodo bolj spominjale na skladišča: izdelki bodo še zmeraj v škatlah in postavljene na lesene palete.
 
Glede na to, da skoraj 95 % njihove ponudbe, ki sicer znaša manj, kot 2000 izdelkov, sestavljajo zgolj lastne blagovne znamke, so pri Torgservisu izjemno stroškovno učinkoviti.


Nazaj
 


 
 
 
back to top