IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Slovenija: Rotar: "Smeško da, naša zastava pa ne"

13.03.2015
Vodja projekta "Spoštujmo slovensko" pri Tušu, Irena Rotar (na fotografiji), je bila na 42. letnem posvetu zadružnikov v Portorožu kritična do slovenske zakonodaje.
 
"Zakonodaja, da na izdelkih lokalnega kakovostnega porekla trgovskega blaga ne sme biti slovenske zastave, lahko pa je recimo Smeško, nam ne koristi. V Avstriji to možnost logotipa avstrijske lokalne kakovosti s predstavitvijo nacionalnih barv imajo," meni Rotarjeva, ki je na posvetu v sredo zastopala stališča Tuša in predstavila prakse pri oživitvi blagovne znamke "Spoštujmo slovensko".
 
Trženjski vložek Tuša je v nemalo primerih namenjen izključno potrošniku, ker želijo, da ta vsaj enkrat poskusi slovensko blago ter spozna, kakšna je razlika v primerjavi s tujim. "Višek krompirja smo ponudili po ceni enega centa na kilogram," pove Rotarjeva in doda, da se manjši kmetje z omejenim sistemom proizvodnje težko spravijo do trgovine ter zato z blagovno znamko Slovenske dobrote Tuš skuša povezati manjše deležnike in jim svetuje, kako naj pridelujejo, skupaj razvijajo blagovno znamko, združujejo know-how. 
 
"Tuš pridelovalce navdušuje za priložnosti. Primer: ogromno čebule uvažamo, pa bi jo lahko tukaj pridelovali, enako je z orehi. Želimo si še več zgolj ekološke hrane. To je izziv in velika priložnost za vse pridelovalce. Da bi potrošnik kupoval slovensko hrano, bomo morali predvsem okrepiti nacionalno zavest, ne pa, da recimo na Evrovizijo pošiljamo pesem v angleškem jeziku. V tem se zrcali pomanjkanje lastne identitete in ko jo bomo pridobili, bo potrošnik začel tudi bolj pogosto kupovati slovensko," je z zanimivo primerjavo postregla Rotarjeva.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top