IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Svet: Rekordna praznična prodaja pri Amazonu

27.12.2018
Spletni trgovec Amazon sporoča, da je v dosedanjem teku praznične prodajne sezone, ki se je začela novembra in se bo končala januarja, po svetu prejela rekordno število naročil, zaradi česar lahko preseže lastne napovedi o prodaji v zadnjem četrtletju letošnjega leta. 
 
Amazon je pred meseci za letošnje zadnje četrtletje napovedal rezultate o prodaji oziroma dobičku, ki so razočarali Wall Street in pocenili njegove delnice za deset odstotkov.
 
Borza je računala na 3,9 milijarde dolarjev dobička iz poslovanja, Amazon pa je napovedal le med 2,1 do 3,6 milijarde dolarjev. V zadnjem četrtletju 2017 je dobiček znašal 2,1 milijarde dolarjev.
 
Amazon ni objavil natančnih številk o rasti prodaje in rasti števila novih naročnikov na svojo storitev prime, ki članom za določen znesek prinaša ugodnosti, kot je zastonj dostava in druge.
 
Komisija za vrednostne papirje in borzo je po poročanju Wall Street Journala Amazon vzpodbudila naj številke o naročnikih objavi, vendar podjetje to zavrača kot nebistveno.
 
Za zdaj mu je torej potrebno verjeti na besedo, da je v času praznične sezone pridobil "milijone" novih naročnikov, prodal "milijone" svojih naprav kot so fire TV, echo dot, iRobot in druge. Kupci so menda pri nakupih tudi trikrat več kot lansko sezono uporabili glasovno storitev alexa.

Nazaj
 


 
 
 
back to top