IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 03.04.2020 || Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Evropska komisija objavila vlogo za zaščito slovenske potice  |  Nestle kupil blagovno znamko pasje in mačje hrane Lily's Kitchen  |  Tudi BAT se trudi z izdelavo cepiva za COVID-19  |  Biedronka gre v Romunijo, a tam se med drugimi širi Skupina Schwarz (Kaufland & Lidl)  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Kupci in policisti odslej z zaščitnimi maskami  |  Mlijekara Kamenuša proizvodnjo povečala za 30 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Henkel za dva tedna zaprl tovarno v Kruševcu   |  DoPrinesi.si, spletna stran, ki povezuje  |  Schneider v času pandemije izkazuje veliko skrb  |  15. dm tek za ženske prestavljen na 5. september  |  Zaradi pozebe v Vipavski dolini katastrofa v sadovnjakih  |   ||
   

Avstrija: Red Bull rekordno po prihodkih, količinski prodaji in dobičku iz poslovanja

18.02.2020
Avstrijski proizvajalec energijskih napitkov Red Bull je v koledarskem letu 2019 prodal za 6,07 milijarde evrov svojih izdelkov, kar je 9,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2018.
 
 
 
 
Red Bull je lani prodal 7,5 milijarde svojih ikonskih srebrno-modrih pločevink, kar je po obsegu 10,4 odstotka več, kot v koledarskem letu 2018. "Količina prodanih izdelkov, promet, produktivnost in dobiček iz poslovanja so se vsi povečali ter dosegli rekordne vrednosti v zgodovini podjetja," je podjetje zapisalo v sporočilo za javnost.
 
Kot poroča avstrijska družba, jim je prodaja izjemno narasla v Indiji, za kar 37 odstotkov, v Braziliji se je promet okrepil za 30 odstotkov, v Afriki pa za 25 odstotkov. Soldino je rasel tudi promet v državah, kjer je pijača že dolgo uveljavljen produkt - v Nemčiji za 15, v Avstriji za 12 in v ZDA za 9 odstotkov.
 
Kot razlog za izvrstne rezultate pri Red Bullu navajajo naložbe v blagovno znamko in dosledno upravljanje s stroški. Podjetje je ob koncu lanskega leta zaposlovalo 12,736 oseb v 171 različnih državah, poroča ESM Magazine.

Nazaj
 


 
 
 
back to top