IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.08.2020 || 23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |  Fructal Mak z rastjo prihodkov in manjšim dobičkom  |  ZANIMIVOST: Nature Inbox tudi v Hollywoodu  |  Waitrose uvaja kamere na oblačilih zaposlenih  |  Šmarjeto bo kmalu krasil "izvir" cvička  |  Papež v gospodarski svet prvič imenoval ženske  |  Letos več napadov zveri na drobnico  |  Continente lansiral premium PL kategorijo hrane za pse in mačke  |  Rast spletne trgovine za 45 odstotkov  |  V Cityparku vrata odprl orientalski Atelier Rebul  |  TC Voli v četrtek odpira objekt v Danilovgradu   |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Za Tik Tok se (ob Microsoftu) zanima tudi Twitter  |   ||
   

Slovenija: Razpoloženje potrošnikov se počasi izboljšuje

19.06.2020
Razpoloženje slovenskih potrošnikov se po rekordno nizki vrednosti v aprilu počasi izboljšuje. Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil ta mesec za devet odstotnih točk višji kot maja. 
 
Še vedno pa je 16 odstotnih točk nižji od dolgoletnega povprečja, ugotavljajo na državnem statističnem uradu.

V mesečni primerjavi se je junija najbolj izboljšalo tako pričakovanje potrošnikov o gospodarskih razmerah v državi kot pričakovanje glede finančnega stanja in števila brezposelnih, bolj optimistična so bila tudi pričakovanja potrošnikov glede varčevanja.

Slovenski potrošniki so v leto 2020 že sicer vstopili nekoliko manj razpoloženi, po izbruhu epidemije novega koronavirusa pa se je njihovo razpoloženje izrazito poslabšalo. Aprila, ko je bila epidemija v največjem razmahu, je Slovenija zabeležila največji upad zaupanja potrošnikov od marca 1996.

Nazaj
 


 
 
 
back to top