IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.09.2020 || Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ danes (ponovno) o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |  Skupina Mercator tudi v prvem polletju z rastjo prihodkov in EBITDA  |  Amazon Prime Day letos 13. oktobra  |  Lastnik Violete Ćorluka vlaga 10 milijonov evrov v Lasto  |  Tudi Heineken se podaja v kategorijo Hard Seltzerjev  |  V Hišo vin Emino prihaja grozdje letnika 2020  |  Vlada liberalizirala še ceni 95-oktanskega bencina in dizelskega goriva  |   ||
   

Evropa: Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar

03.08.2020
Evropskim potrošnikom je v času pandemije covida-19 pri nakupovanju najbolj pomemben denar, ki jih hkrati straši in ga tudi najbolj pogrešajo, je pokazala raziskava, ki jo je junija med potrošniki v 39 evropskih državah izvedla švicarska certifikacijska in raziskovalna organizacija Icertias.
 
 
V raziskavi sodelujoči potrošniki so odgovarjali na različna Icertiasova vprašanja. Denar je najpogostejša beseda, ko potrošniki pomislijo na besedo nakupovanje, sledijo mu oblačila, hrana, čevlji, blago, zabava, srečen, cena in splet.Denar jim je pri nakupovanju tudi najpomembnejši, sledijo cena, kakovost, oblačila, hrana, zabava, stil oz. slog, odprema izdelkov, strošek in izgled.
 
Potrošniki pri nakupovanju trenutno denar tudi najbolj pogrešajo. Pogrešajo pa tudi hrano, prijatelje, tam preživeti čas, ljudi, oblačila, samo nakupovanje, novosti in poceni izdelke.
 
Denarja se potrošniki pri nakupovanju tudi najbolj bojijo. Med najpogostejšimi odgovori na vprašanje, česa se najbolj bojijo, so tudi cena, kakovost, ljudje, prevara, nepoštenost, slab, korona, covid, drago, prevaranti, ponaredek in kraja.Denarja se potrošniki pri nakupovanju tudi najbolj bojijo. 

Potrošniki se medtem pri nakupovanju najbolj veselijo oblačil, sledijo nakupovanje, hrana, zabava, denar, izbira, cena, vse, novosti, kakovost,izdelki, čas in slog.Pri nakupovanju najbolj cenijo kakovost, sledijo denar, oblačila, ta preživeti čas, hrana, cena, srečo, telefon, izdelki in poceni izdelki.Potrošnike pri nakupovanju najbolj motijo oz. vznemirjajo ljudje.
 
Med stvarmi, ki so jih kot moteče našteli pri nakupovanju, so še cena, denar, zaščitne maske, čakanje, gneča, plačevanje, čas in hrana.Medtem so potrošniki pri vprašanju, kaj jim je pri nakupovanju v današnjem času najbolj pomembno, med ponujenimi odgovori največkrat izbrali ceno, kakovost, največja vrednost za denar, varnost zaradi covida-19 in prijaznost.
 
Icertias je raziskavo izvedel med 1. in 24. junijem, v njej pa je preko spleta sodelovalo 28.340 potrošnikov iz Albanije, Avstrije, Belorusije, Belgije, BiH, Bolgarije, Češke, Črne gore, Danske, Estonije, Finske, Francije, Grčije, Hrvaške, Italije, Irske, Islandije, Latvije, Litve, Luksemburga, Malte, Madžarske, Moldavije, Nemčije, Nizozemske, Norveške, Polske, Portugalske, Romunije, Severne Makedonije, Slovenije, Srbije, Slovaške, Španije, Švedske, Švice, Ukrajine in Velike Britanije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top