IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Italija: Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki

24.05.2018
Prodaja mlečnih izdelkov na območju Italije (brez diskonterskih verig) je lani znašala 6,5 milijarde evrov, kar pomeni, da je od začetka leta 2015 upadla za 1,8 odstotka.
 
 
Če upoštevamo le prodajo sira, se je ta lani, v primerjavi z letom 2016, povečala za 70 milijonov evrov, prodaja mleka se je vrednostno zmanjšala za 10 milijonov evrov, prodaja jogurta pa za 18 milijonov evrov.
 
Glavna razloga za upad prodaje mlečnih izdelkov sta povečano povpraševanje po izdelkih brez laktoze in pa usmeritev v nabavo bolj zdravih napitkov.
 
Številke je razkrilo italijansko združenje mlekarjev (Assolatte), pri raziskavi pa je pomagala tudi univerza v Milanu oziroma njihov raziskovalno-razvojni center za trgovino in marketing (Rem Lab).

Nazaj
 


 
 
 
back to top