IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |   ||
   

Italija: Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki

24.05.2018
Prodaja mlečnih izdelkov na območju Italije (brez diskonterskih verig) je lani znašala 6,5 milijarde evrov, kar pomeni, da je od začetka leta 2015 upadla za 1,8 odstotka.
 
 
Če upoštevamo le prodajo sira, se je ta lani, v primerjavi z letom 2016, povečala za 70 milijonov evrov, prodaja mleka se je vrednostno zmanjšala za 10 milijonov evrov, prodaja jogurta pa za 18 milijonov evrov.
 
Glavna razloga za upad prodaje mlečnih izdelkov sta povečano povpraševanje po izdelkih brez laktoze in pa usmeritev v nabavo bolj zdravih napitkov.
 
Številke je razkrilo italijansko združenje mlekarjev (Assolatte), pri raziskavi pa je pomagala tudi univerza v Milanu oziroma njihov raziskovalno-razvojni center za trgovino in marketing (Rem Lab).

Nazaj
 


 
 
 
back to top