IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.09.2019 || V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |  Vinska kraljica Slovenije št. 24 bo...  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Lidl prisoten v Zemunu  |  Študentke razvile novo (sadno) vrsto testenin  |  Hofer vsem prvošolčkom podarja knjigo Bralne značke   |  Za Kraš se zanima tudi podjetnik Šaranović  |  Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe  |  V Izolo se vrača festival čilija in čokolade  |  Podjetje Plastika Skaza iz Velenja ima novo vodstvo  |  Bisnode4Excellence 2019 na Brdu pri Kranju  |  Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike   |  Vlada razmišlja o trošarinah na e-cigarete  |  Carrefour nagrajuje, če pripelješ prijatelja  |  Zaščitili geografski imeni Oblačinska višnja in Ariljska malina  |  Prva prosta nedelja 20. oktobra  |  Zgornja meja pri brezstičnem plačilu kmalu 25 evrov   |   ||
   

Francija: Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke

21.05.2019
Rast prodaje lastnih blagovnih znamk je v Franciji prvič po več kot enem letu presegla rast uveljavljenih državnih znamk, kažejo najnovejši podatki.
 
 
Sodeč po raziskavi IRI za april 2019, je prodaja lastnih blagovnih znamk v minulem mesecu narasla za 0,7 odstotka, uveljavljene znamke pa so doživele "le" 0,4-odstotno rast prometa.
 
Gre za kar precejšnjo razliko v primerjavi s prejšnjim obdobjem, ko so državne znamke rasle za 1,7 odstotka, prodaja lastnih blagovnih znamk trgovcev pa je celo nazadovala za 0,3 odstotka. Še najbliže sta si bili skupini izdelkov konec leta lani (decembra), ko je prodaja uveljavljenih znamk upadla za 0,2 %, prodaja PL-a pa 0,4 %.
 
"Razlika je sicer majhna, a nam pove kar precej: za trgovce prihaja novo obdobje, okolje postaja vse bolj tekmovalno in se izboljšuje z vidika kupca. PL bo pri potrošniku vedno zelo priljubljen," je povedal trgovinski strokovnjak Oliver Dauvers
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top