IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

BiH: Prvi InHoReCa ConFest v Sarajevu

16.05.2018

8. in 9.maja je v Sarajevu potekal prvi InHoReCa ConFest v organizaciji marketinške agencije Altermedia in pod pokroviteljstvom Turistične skupnosti kantona Sarajevo, kjer so se predstavili številni razstavljaci in razpravljalci. Organizatorji so namreč domiselno tudi z imenom združili konferenco in festival v en dogodek.

Bosna in Hercegovina postaja vedno bolj popularna postaja za turiste. V prvih treh mesecih leta jih je obiskalo 215.000 turistov iz tujine (rekorde rušijo v zadnjem času predvsem bogati Kuvajtčani) in tako je marketinška agencija Altermedia skupaj z revijo InHoreca, ki jo izdaja in ki je sestrska revija regionalnim izdajam revije InStore, organizirala InHoreca Confest v centru Skenderija – dvorana Mirze Delibašića v Sarajevu.

Na prvem Inhoreca Confestu so se predstavila nekatera od največjih domaćih in regionalnih podjetij in turističnih skupnsoti in agencij.
 
Predstavili so najmodernejše  proizvode in storitve, trende v načinu poslovanja, opremi in  funkcioniranju hotelov, restavracij in ostalih gostinskih objektov.
 
Partnerji tega dogodka so bili:Artika, Rattan Sedia, GTS, Master H,  Leda Voda,  Vitinka, Volvo, Krauthaker, Union Foods, Podravka, Megamix, Aperto, Akova, Menprom, Prilika Plus,  Meggle, Mrvica, G3 Spirts, MCI, Violeta, Turistička zajednica KS, Nobil, Silk Trade, Ark, Urban Home, Hotel Hills, Hotel Europa,  Hotel Holiday, Saponia, Asbis, Julius Meinl, Jacobs, Barcaffe, Moja Firma, Banjalučka Pivara, I Lighting, Madi, Džajić Commerce, Emmesse, Dita,  NLB Banka, Diners Club, Fonoteka RSG, Klix, Biznisinfo.ba, Manager.ba,  Business magazine, NVT Hayat, TV Face, Hema TV, N1, Media Marketing, Ekskluziva, Poslovne novosti, Visit BH, Fena, Poslovne novine, Faktor, Oslobođenje, Akta, RSG, Antena, Mix, Nova oprema, LED media.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top