IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 21.01.2022 || Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Proizvajalci mleka zahtevajo zvišanje odkupne cene  |  Gospodarsko ministrstvo nima zadržkov do podaljšanja roka za oddajo letnih poročil  |  Carrefour s tesnim sodelovanjem z Meto (prej Facebook)  |  Unilever ne bo zvišal ponudbe za prevzem enote za izdelke brez recepta GSK  |  Sinagoga je v letu 2021 ustvarila sedem milijard dinarjev skupnih prihodkov  |  Nujnost podaljšanja roka za predložitev letnih poročil in davčnih obračunov  |  Anketa GZS: "Zaradi rasti cen energentov ogrožen obstoj skoraj polovice podjetij"  |  Primorske novice: "Boško Šrot in Atka Prima morata Fructalu plačati 13 milijonov evrov"  |  Na seznamu vrha trgovskih verig pri sosedih so: Esselunga, Lidl in Conad  |  Cene pri proizvajalcih decembra z najvišjo rastjo po letu 1949  |  Aldi odprl prvo trgovino brez blagajn  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |   ||
   

Slovenija: Prva nagrada jubilejne Effie® Slovenija 2020 kampanji za znamko Donat

03.12.2021
Na slavnostni prireditvi s podelitvijo jubilejnih nagrad Effie Slovenija 2020 je bila prvič v slovenski izvedbi nagrad Effie podeljena platinasta nagrada, ki jo je prejela tržnokomunikacijska kampanja za znamko Donat, oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna TBWA.  

Podeljene so bile tudi 2 zlati, 2 srebrni in 3 bronaste Effie nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost, 10 kampanj pa je prejelo priznanje za finalista. Poleg Medianine nagrade za uporabo raziskav je bila prvič razglašena nagrada študentske Effie žirije, podeljeni pa so bili tudi nazivi za najbolj učinkovito agencijo, znamko in oglaševalca, ki so jih prejele Luna TBWA, Donat in Atlantic Grupa.

Slavnostna podelitev najbolj zaželenih in cenjenih nagrad v tržnem komuniciranju v Sloveniji, ki so se je zaradi razmer udeležili le vabljeni nagrajenci, je potekala v Festivalni dvorani v Ljubljani, dogodek pa so  prenašali v živo preko spletne platforme. 

Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, je slavnostno razglasitev jubilejnih Effie nagrad pospremila z zadovoljstvom in poudarila: "Rekordno število prijav in maksimalno število danes podeljenih nagrad, vključno s prvič podeljeno platinasto nagrado dokazuje, da so težki časi le še dodatna motivacija za bolj uspešno in učinkovito delo slovenskih oglaševalcev, medijev in agencij. Hkrati pa kontinuirana podpora partnerjev te najbolj prestižne tržnokomunikacijske nagrade dokazuje tudi, da gospodarstvo razume, ceni in podpira razvoj marketinške stroke. Hvala vsem prijaviteljem, sponzorjem in organizacijskemu odboru za izjemno delo v teh dveh letih".

Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, je po razglasitvi povedal: "Prepričan sem, da je bila jubilejna izvedba Effie Slovenija odlična. Žiriji sta res vrhunsko opravili svoje delo. Pomemben korak v razvoju Effieja smo naredili tudi s tem, da smo v ločeno ocenjevanje del vključili tudi študente dveh fakultet. In čudovito se mi zdi, da smo v deseti izvedbi Effie Slovenija prvič podelili tudi platinasti Effie, kar po mojem mnenju še dodatno potrjuje, da je naša strokovnost in odličnost res visoka."

Ocenjevanje prijavljenih kampanj je potekalo na dveh stopnjah pod vodstvom predsednika Davida Kušanića, Nissan Adriatic. Devetnajstčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala 18 finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. 

David Kušanić je svoje predsedovanje pospremil z besedami. "Navdušile so me konstruktivne debate s člani žirije, ki so strokovno in tehtno utemeljevali mnenja o kampanjah. Kljub zahtevni in odgovorni nalogi sem užival v vodenju žirije in sem zelo zadovoljen tako s končnim rezultatom kot tudi s številom in barvami nagrad, ki smo jih podelili".

Platinasto nagrado Effie Slovenija 2020 so prejeli:

Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA za kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji R) Odziv za obstanek.

Zlati nagradi Effie Slovenija 2020 so prejeli:

Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA za kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji B) Izdelki – pijača;
Spar Slovenija in agencija Formitas skupina v sodelovanju s partnerjem Pro Plus za kampanjo Štartaj, Slovenija: prva petletka v kategoriji S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

Srebrni nagradi Effie Slovenija 2020 so  prejeli:

Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Pro Media group za kampanjo Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega v kategoriji A) Izdelki – hrana;
Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za kampanjo Mali šef Slovenije v kategoriji F) Storitve – trgovine.

Bronaste nagrade Effie Slovenija 2020 so prejeli:

Pivovarna Laško Union in agencija Luna TBWA za kampanjo Laško zasluženo v kategoriji B) Izdelki – pijača;
Petrol in Agencija 101 v sodelovanju s partnerji Media Publikum, BidBid,  Aragon in Tovarna idej za kampanjo Zmagovalni servis v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;
Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator, Pro Media group in Kinomotel za kampanjo #PodpiramoLokalno v kategoriji R) Odziv za obstanek.

Posebna priznanja pa so bila podeljena tudi finalistom Effie Slovenija 2020:

Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator,  Kinomotel, Pro Media group za kampanjo #PodpiramoLokalno v kategoriji A) Izdelki - hrana;
Lidl Slovenija in agencija Pristop v sodelovanju s partnerji Aragon in Felina za kampanjo Kampanja Žar legende v kategoriji F) Storitve – trgovine;
Zavarovalnica Triglav in agencija PM, poslovni mediji v sodelovanju s partnerji SHIFT, Media Publikum in Pristop media za kampanjo Kampanja za promocijo življenjskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;
NLB in agencija Internavti v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Europlakat, Pro Plus in Mastercard Branch Office Slovenia za kampanjo #OKVIRPOMOČI v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;
Zavarovalnica Generali in agencija Pristop v sodelovanju s partnerji Media Publikum in Marketinško svetovanje Ana Putrih za kampanjo Združitev zavarovalnic Generali in Adriatic Slovenice v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;
A1 in agencija SHIFT v sodelovanju s partnerji Zavod Multipraktik, Taktik, CNJ in Drom Agency za kampanjo Lahkonočnice – logopedske pravljice v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;
Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za kampanjo Mali šef Slovenije v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;
Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator,  Kinomotel in Pro Media group za akcijo #PodpiramoLokalno v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;
Zavod VOZIM in agencija Luna TBWA za kampanjo Ženske so boljše voznice kot moški v kategoriji J) Družbeno dobro;
Zavod VOZIM in agencija Luna TBWA za kampanjo Heroji furajo v pižamah v S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija v sodelovanju s Formitas skupino in Pro Plusom za kampanjo Štartaj, Slovenija: prva petletka.

Prvič v zgodovini slovenske tekme za Effie nagrade je bilo organizirano tudi študentsko žiriranje, v katerem so sodelovali izbrani študentje Ekonomske fakultete in Fakultete za družbene vede, ki so soglasno izbrali dva zmagovalca: kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji R) Odziv za obstanek oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna TBWA ter kampanjo Štartaj, Slovenija: prva petletka v kategoriji S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost oglaševalca Spar Slovenija in agencije Formitas skupina v sodelovanju s partnerjem Pro Plus.

V sklopu Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad že petič podelili priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki:

Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2020 je prejela družba Atlantic Grupa;
Najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2020 je Luna TBWA;
Najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2020 pa je Donat.

Posebno omembo za zasluge pri učinkovitosti in uspešnosti kampanj Effie Slovenija 2020 je prejela produkcijska hiša Pro Plus.

Deseta izvedba Effie Slovenija s podelitvijo še ni zaključena, saj je bila zaradi epidemioloških razmer podaljšana, in se bo končala februarja 2022 z izvedbo 2. Effie strokovnega dneva, v katerem se bodo predstavile tudi nagrajene kampanje, prisluhnili pa bomo lahko tudi strokovnjakom s Trendwatchinga.

Effie Slovenija 2020

Effie je najbolj zaželena  in najbolj ugledna nagrada s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana, 2019, Ugled nagrade Effie). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc. in se trenutno izvaja v mednarodni mreži s kar 57 programi. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje na vsaki dve leti, letos že desetič zapored. Poslanstvo Effie je, da vodimo, navdihujemo in spodbujamo odlične tržnokomunikacijske prakse, ki so učinkovite in uspešne. Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v  tržnem komuniciranju: Effie nagrajuje ideje, ki delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.


Nazaj
 


 
 
 
back to top