IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 26.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Svet: Prodaja trgovskih znamk se povečuje

18.11.2013
Poročilo raziskovalne hiše IRI je ugotovilo, da je cenovni razkorak med blagovnimi znamkami proizvajalcev in trgovskimi znamkami skoraj povsod po Evropi in ZDA vedno manjši. Kot glavni razlog so navedli dejstvo, da trgovci povečujejo cene svojih trgovskih znamk in zmanjšujejo število promocijskih akcij.
 
Glede na letno poročilo IRI o trgovskih znamkah izdelkov za vsakdanjo rabo je Nemčija edini trg v Evropi, kjer se cenovni razkorak med blagovnimi znamkami in trgovskimi znamkami ne znižuje, medtem ko tržni delež trgovskih znamk raste v vsaki državi, izjema je le Francija.
 
Razlog za zniževanje razlike v cenah med blagovnimi in trgovskimi znamkami je v manjšem številu promocijskih akcij trgovcev in večji pozornosti, ki jo posvečajo kakovosti, saj številni med njimi uvajajo izdelke s statusom "premium". Po drugi strani pa blagovne znamke proizvajalcev ohranjajo enako število promocij.
 
V Evropi izdelki trgovskih znamk dosegajo že 47,1-odstotni delež celotne prodaje izdelkov za vsakdanjo rabo. Še posebej močni so v tistih državah, kjer prodaja izdelkov za vsakdanjo rabo upada, kot sta Italija in Grčija, ali kjer je letna rast prodaje manj kot enoodstotna, na primer v Nemčiji, Španiji in na Nizozemskem.
 
Cenovni razkorak med blagovnimi in trgovskimi znamkami se najhitreje zmanjšuje pri neživilskih izdelkih, kjer potrošnikom blagovna znamka vedno manj pomeni. Za francoske kupce, na primer, to sicer ne velja, saj se upirajo trgovskim znamkam zaradi pomislekov glede njihove kakovosti.
 
Tim Eales, direktor za strateški vpogled pri raziskovalni hiši IRI, svetuje blagovnim znamkam proizvajalcev, naj si še v večji meri prizadevajo, da kupcem pripovedujejo privlačno in nanje usmerjeno zgodbo. Potrošniki se namreč v vedno večji meri poslužujejo trgovskih znamk, saj iščejo največjo vrednost za svoj denar.
 
"Kupci si želijo kakovostnih izdelkov kot tudi vrednosti za denar in s tem, ko trgovske znamke dojemajo kot kakovostne – kar dokazuje tudi vedno večje število premium izdelkov trgovskih znamk – tudi ne oklevajo več pri njihovem nakupu in so zanje pripravljeni več plačati," pravi Eales.
 
IRI ugotavlja, da gre trgovskim znamkam najslabše v kategorijah, kot so čaj, čokolada in izdelki za osebno nego, kjer potrošniki ostajajo zvesti svojim priljubljenih blagovnim znamkam.

Nazaj
 


 
 
 
back to top