IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   BASF soustanovil svetovno Zavezništvo za odpravo plastičnih odpadkov  |   ||
   

Italija: Prodaja trgovinskih znamk presegla 10 milijard evrov

13.02.2018
Lani je obseg prodaje lastnih trgovinskih znamk v Italiji narasla za 4,6 odstotka in tvori že 18,8-odstotni tržni delež. Za primerjavo: vrednost prodaje vseh živil je narasla za 2,8 odstotka.
 
 
Podatke je zagotovila raziskovalna hiša Nielsen, sicer pa so trgovinske znamke rast zabeležile na čisto vseh prodajnih poteh ter v vseh produktnih kategorijah. Kljub naštetemu imajo lastne blagovne znamke v Italiji še zmeraj majhen tržni delež v primerjavi z zahodno-evropskimi državami, recimo Španijo in Veliko Britanijo (40 %).
 
Prodaja pakiranih lastnih blagovnih znamk se je v lanskem letu povečala za 266 milijonov evrov in prvič presegla 10 milijard evrov, obseg prometa se je povečal za 1,7 odstotka, vrednost prodaje pa se je dvignila za 2,7 odstotka.
 
Največjo rast prodaje lastnih blagovnih znamk so zabeležili trgovci na jugu Italije, kjer je penetracija trga nižja, kot v ostalih delih "škornja". V supermarketih se je število izdelkov trgovinske znamke povečalo za 10 odstotka, v diskonterjih za 9,5 odstotka, pri hipermarketih pa za 5,5 odstotka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top