IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

ZDA: Prodaja novembra in decembra najboljša v zadnjih šestih letih

27.12.2018
Letošnja praznična prodajna sezona trgovine na drobno v ZDA od 1. novembra do 24. decembra je bila po podatkih Mastercard SpendingPulse najboljša v zadnjih šestih letih. V primerjavi z lansko je prodaja narasla za 5,1 odstotka na več kot 850 milijard dolarjev.
 
 
Okrepljeno nakupovanje, ki se je začelo še pred zahvalnim dnevom in se končalo sedaj po božiču, je trgovcem večinoma prineslo veselje. Sodeč po raziskavi Mastercard SpendingPulseTM, so se počitniški nakupi v primerjavi z lanskim letom tačas povečali za 5,1 odstotka na več kot 850 milijard ameriških dolarjev.
 
To je najboljši rezultat v zadnjih šestih letih. Tudi spletni nakupovanje je beležilo odlične rezultate in se v primerjavi z lansko praznično sezono povzpelo za skoraj petino (19.1 %). Poročilo Mastercard SpendingPulse se osredotoča na zapravljanje Američanov med 1. novembrom in 24. decembrom, glavna ugotovitev letošnje sezone pa je ta, da bi prebivalci ZDA verjetno porabili še več denarja, če bi to dopuščalo boljše vreme.
 
Po posameznih kategorijah je najbolj rasla prodaja oblačil, celo največ od 2010 (7.9 %), med prazniki so Američani dodobra povečali tudi zapravljanje v kategoriji opreme doma (9 %), prodaja pri veleblagovnicah pa je zanimivo upadla za 1,3 %, pa čeprav je spletna prodaja v tej kategoriji narasla za 10,2 %.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top