IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

ZDA: Prodaja novembra in decembra najboljša v zadnjih šestih letih

27.12.2018
Letošnja praznična prodajna sezona trgovine na drobno v ZDA od 1. novembra do 24. decembra je bila po podatkih Mastercard SpendingPulse najboljša v zadnjih šestih letih. V primerjavi z lansko je prodaja narasla za 5,1 odstotka na več kot 850 milijard dolarjev.
 
 
Okrepljeno nakupovanje, ki se je začelo še pred zahvalnim dnevom in se končalo sedaj po božiču, je trgovcem večinoma prineslo veselje. Sodeč po raziskavi Mastercard SpendingPulseTM, so se počitniški nakupi v primerjavi z lanskim letom tačas povečali za 5,1 odstotka na več kot 850 milijard ameriških dolarjev.
 
To je najboljši rezultat v zadnjih šestih letih. Tudi spletni nakupovanje je beležilo odlične rezultate in se v primerjavi z lansko praznično sezono povzpelo za skoraj petino (19.1 %). Poročilo Mastercard SpendingPulse se osredotoča na zapravljanje Američanov med 1. novembrom in 24. decembrom, glavna ugotovitev letošnje sezone pa je ta, da bi prebivalci ZDA verjetno porabili še več denarja, če bi to dopuščalo boljše vreme.
 
Po posameznih kategorijah je najbolj rasla prodaja oblačil, celo največ od 2010 (7.9 %), med prazniki so Američani dodobra povečali tudi zapravljanje v kategoriji opreme doma (9 %), prodaja pri veleblagovnicah pa je zanimivo upadla za 1,3 %, pa čeprav je spletna prodaja v tej kategoriji narasla za 10,2 %.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top