IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Več kot 1000 udeležencev pripravljenih za 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija   |  Dizel se je podražil, 95-oktanski bencin pocenil  |  Evropski parlament odločil v prid proizvajalcem nadomestkov mesnim izdelkom  |  Omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Kmetijsko gozdarska zbornica ima novega predsednika - Romana Žvegliča  |  Spletni MOS predstavlja prelomnico  |  EU bo za vodenje WTO najverjetneje podprla nigerijsko kandidatko  |  Muslimani po svetu (jezni na Macrona) bojkotirajo francoske izdelke  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  ZANIMIVOST:Letalski obroki v trgovinah K-Citymarket  |  X5 Retail v Moskvi odprl prvo trgovino brez osebja  |  V petek v Beogradu odpirajo Galerijo, največji nakupovalni center v regiji (VIDEO)  |  Podjetja bolje pripravljena na nov val epidemije  |  Z mednarodnim projektom do priložnosti za razvoj vinarstva  |  Slovenske znamke krepko prispevale k prihodkom Atlantic Grupe  |  Poziv k bojkotu francoskih izdelkov Turčijo še bolj oddaljuje od EU  |  Realni prihodek od prodaje v trgovini na drobno v septembru nekoliko nižji kot v avgustu  |  Ivanc:" Do konca leta po ocenah ogroženih okoli 5000 delovnih mest"  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |   ||
   

Italija: Prodaja izdelkov PL nenehno raste

28.11.2018
Zaradi šibkejšega trgovinskega okolja je prodaja lastnih blagovnih znamk v konstantnem porastu na račun najbolj renomiranih znamk (A brands).
 
 
 
Razširitev ponudbe in večja segmentacija izdelkov sta glavna razloga za to, da italijanski trg lastnih blagovnih znamk žanje uspehe. To kategorijo večina trgovcev zelo dobro prilagaja potrebam potrošnika, kaže raziskava IRI.
 
Najbolje gre podkategorijam funkcionalnih (+13,6 %), premijskih (+11,9 %) in ekološko pridelanih (+7,5 %) trgovskih znamk, ki zagotavljajo kakovost po dostopnih cenah.
 
V prvih devetih mesecih leta 2018 je delež prodaje lastnih blagovnih znamk v Italiji narasel za 2 odstotka, v primerjavi z enakim letom lani pa za 0,5 odstotne točke, na 19,2 % celotne prodaje v živilskih trgovinah na "škornju".
 
Skupen promet s trgovskimi znamkami je na letni ravni narasel za 150 milijonov evrov na 7.7 milijarde evrov, medtem ko so se cenovna znižanja v septembru nekoliko umirila.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top