IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |   ||
   

Slovenija: Priznanje Mercatorju in akciji "Ste? Ste, kar jeste" (VIDEO)

11.01.2018
Revija Marketing Magazin je na svojem Facebook profilu iskala zmagovalca oglaševalskih akcij v minulem letu, laskav naziv najboljšega projekta pa gre "najboljšemu sosedu".
 
 
Glas ljudstva je šel akciji "Ste? Ste, kar jeste." (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. V konkurenci je bila tudi oglaševalska akcija "Doma v Sloveniji", ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS.
 
V uredništvu Marketing magazina so med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani, v ožji izbor izbrali enajst akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku.
 
Uredništvo vodilne slovenske strokovne revije za marketing, oglaševanje in komunikacije Marketing magazin je končno odločitev tako zaupalo sledilcem revije MM-a na Facebooku in največje število glasov občinstva je prejela Mercatorjeva akcija Ste, kar jeste, in tako postala naj-kampanja leta 2017.

O uspehu kampanje pričajo tudi poslovni rezultati: Mercator je prav s to kampanjo kar za 14 % poveča svoj delež v ključni ciljni skupini starih med 18 in 35 leti. V snovanju te akcije  je Mercator sodeloval z agencijo ArnoldVuga, ki je s tem konceptom zmagala na natečaju spomladi 2017. K uspehu kampanje so poleg naročnikovih in agencijskih strokovnjakov veliko prispevali režiser TV-spota Sašo Podgoršek, fotograf Primož Bregar in skladba No Roots nemške pevke Alice Merton.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top