IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.03.2021 || Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  Lidl na Slovenčevi ulici čaka jutrišnjo otvoritev  |  InStore BiH jutri organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |  V Zagorju pripravljajo posode za odpadno jedilno olje  |  V Ajdovščini bodo prenovili mestno tržnico  |  ZANIMIVOST: Tudi v Angliji gojijo beluše  |  Lidl odpira veliko distribucijsko središče v Lapovu  |  Migros uvedel lastno blagovno znamko veganske hrane  |  Žabka odprla trgovino št. 7000 na Poljskem  |  Počivalšek na virtualnem zasedanju ministrov EU za trgovino  |  Meje ostajajo zaprte še vsaj do sredine junija  |  Nov Spar odpirajo jutri v Novem mestu  |  Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |   ||
   

Slovenija: Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji

15.01.2021
Pandemija Covid-19 je močno prizadela gospodarstvo, kar je za marsikateri gospodarski sektor pomenilo velik šok in zahteva ustrezno ukrepanje.
 
 
Kljub temu, da je pandemija temeljito pretresa tudi agroživilsko industrijo, je obenem ponudila nove priložnosti na nekaterih področjih, pa tudi pospešila nekatere trende, ki so se v agroživilski industriji že razvijali. Predvsem je opažen trend digitalizacije ter še večji preferenci potrošnikov do kupovanja lokalnih proizvodov.
 
EIT Food je v sodelovanju z družbo Deloitte pripravil poročilo z naslovom: Food Foresight: Vpliv COVID-19 na živilski sektor v srednji in vzhodni Evropi. V poročilu os obravnavani ključni trendi in značilnosti v obdobju pred pandemijo, kartografiranje vplivov Covid-19 na agroživilski sektor v Sloveniji ter možne scenarije in posledice, ki jih bo ta sektor občutil ko se bodo zadeve normalizirale.
 
V nadaljevanju so predstavljene priložnosti in področja rasti za različne segmente agroživilskega sektorja. Pandemija je namreč spremenila "pravila igre" v vseh segmentih in s tem pokazala potrebo po prilagoditvi na novo stanje. Kmetje so začeli pogosteje prihajati v neposreden stik s potrošniki, trgovci so se morali prilagoditi na spletni način prodaje izdelkov, potrošniki pa so postali bolj pozorni na kupovanje domače hrane in prehranskih izdelkov. 
 
O možnostih okrevanja poroča Inštitut za nutricionistiko, ki je povzel organizacijo EIT Food. Več o tem si lahko preberete v njihovem poročilu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top