IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.04.2019 || Franc Jager najavlja izgradnjo hotela na Pagu   |  Hofer do konca leta brez plastičnega pribora in kozarcev za enkratno uporabo  |  Vitinka kupuje Vitaminko?  |  Spar s potapljači očistil Ljubljanico za več kot tono odpadkov  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |   ||
   

Hrvaška: Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih 2019 znašali 417 milijonov evrov

15.04.2019
Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih leta 2019 so znašali 3.1 milijarde kun kar nanese okoli 417 milijonov evrov, dobiček iz poslovanja pa se je zaustavil pri 71 milijonih kun (9,5 milijona evrov), je v petek objavila izredna uprava Fortenova Grupe, v kar se je Agrokor preimenoval na začetku tega meseca.
 
 

 
Podatki iz poročila se nanašajo na poslovanje 16-tih podjetij v treh poslovnih segmentih Agrokorja - trgovina na drobno s trgovino na debelo,proizvajalci ter zadruge, v poročilu pa piše, da vse tri skupine beležijo rast prihodkov in EBITDA, v primerjavi z zastavljenim načrtom.
 
Segment trgovine na drobno in trgovine na debelo je v prvih dveh mesecih zabeležila prihodke v višini 1,8 milijarde kun oziroma 1,3-odstotno rast v primerjavi z zastavljenim načrtom, imela pa je negativno EBITDA (8,4 milijona kun). Nosilec te dejavnosti je seveda maloprodajna veriga Konzum.
 
Po podatkih, ki so zapisani v poročilu, so prihodki Konzuma v prvih dveh mesecih znašali 1,24 milijarde kun, dobiček iz poslovanja pa je znašal 13.4 milijona kun, kar je za 28 mio. kun več od načrtovanega.
  


Nazaj
 


 
 
 
back to top