IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Hrvaška: Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih 2019 znašali 417 milijonov evrov

15.04.2019
Prihodki skupine Agrokor v prvih dveh mesecih leta 2019 so znašali 3.1 milijarde kun kar nanese okoli 417 milijonov evrov, dobiček iz poslovanja pa se je zaustavil pri 71 milijonih kun (9,5 milijona evrov), je v petek objavila izredna uprava Fortenova Grupe, v kar se je Agrokor preimenoval na začetku tega meseca.
 
 

 
Podatki iz poročila se nanašajo na poslovanje 16-tih podjetij v treh poslovnih segmentih Agrokorja - trgovina na drobno s trgovino na debelo,proizvajalci ter zadruge, v poročilu pa piše, da vse tri skupine beležijo rast prihodkov in EBITDA, v primerjavi z zastavljenim načrtom.
 
Segment trgovine na drobno in trgovine na debelo je v prvih dveh mesecih zabeležila prihodke v višini 1,8 milijarde kun oziroma 1,3-odstotno rast v primerjavi z zastavljenim načrtom, imela pa je negativno EBITDA (8,4 milijona kun). Nosilec te dejavnosti je seveda maloprodajna veriga Konzum.
 
Po podatkih, ki so zapisani v poročilu, so prihodki Konzuma v prvih dveh mesecih znašali 1,24 milijarde kun, dobiček iz poslovanja pa je znašal 13.4 milijona kun, kar je za 28 mio. kun več od načrtovanega.
  


Nazaj
 


 
 
 
back to top