IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Kitajska: Prihodki Alibabe v drugem četrtletju za 54 odstotkov navzgor

09.11.2018
Spletna stran Insider Retail poroča, da je kitajskemu velikanu Alibaba promet v drugem četrtletju letošnjega leta narasel za 54 odstotkov, če ga primerjamo z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Skupna prodaja je dosegla 85 milijard kitajskih juanov oziroma 10,77 milijarde evrov. Čisti dobiček, ki so ga pripisali delničarjem podjetja, je znašal 20 juanov (253 milijarde evrov), kar pomeni 13-odstotno povečanje od lanskega leta. 
 
"Alibaba je imela spet močno četrtletje hitre rasti," je povedal izvršni direktor podjetja Daniel Zhang in dodal: "Število aktivnih uporabnikov se je povečalo za 25 milijonov na letni ravni, s čimer smo dosegli 601 milijon kupcev, ki nas redno obiskujejo.
 
Samo vrednost prodaje na platformi Tmall se je v tem obdobju povečala za 30 odstotkov, kar je večinoma zasluga povečanega nakupovanja dobrin široke potrošnje, pohištva in oblek. Trgovec dobro posluje tudi s supermarketi Hema, ki se jih je denimo le do konca drugega kvartala na Kitajskem odprlo kar 77.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top