IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Kitajska: Prihodki Alibabe v drugem četrtletju za 54 odstotkov navzgor

09.11.2018
Spletna stran Insider Retail poroča, da je kitajskemu velikanu Alibaba promet v drugem četrtletju letošnjega leta narasel za 54 odstotkov, če ga primerjamo z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Skupna prodaja je dosegla 85 milijard kitajskih juanov oziroma 10,77 milijarde evrov. Čisti dobiček, ki so ga pripisali delničarjem podjetja, je znašal 20 juanov (253 milijarde evrov), kar pomeni 13-odstotno povečanje od lanskega leta. 
 
"Alibaba je imela spet močno četrtletje hitre rasti," je povedal izvršni direktor podjetja Daniel Zhang in dodal: "Število aktivnih uporabnikov se je povečalo za 25 milijonov na letni ravni, s čimer smo dosegli 601 milijon kupcev, ki nas redno obiskujejo.
 
Samo vrednost prodaje na platformi Tmall se je v tem obdobju povečala za 30 odstotkov, kar je večinoma zasluga povečanega nakupovanja dobrin široke potrošnje, pohištva in oblek. Trgovec dobro posluje tudi s supermarketi Hema, ki se jih je denimo le do konca drugega kvartala na Kitajskem odprlo kar 77.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top