IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 08.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Slovenija: Prihod prestižnega gastronomskega vodnika Michelin

27.11.2019
Prihod Michelinovega vodnika v Slovenijo lahko dvigne prepoznavnost ne le slovenske gastronomije, ampak cele Slovenije, je včeraj v Portorožu na novinarski konferenci v okviru strokovnega srečanja gostincev ocenila Barbara Zmrzlikar iz Slovenske turistične organizacije.

Kot je navedla, Slovenija na področju gastronomije doživlja razcvet, vendar prepoznavnost naše države prek gastronomije še ni zadostna. Izid Michelinovega vodnika lahko po njenih besedah pozitivno vpliva tudi na celoten turistični sektor in širše.

Na novinarski konferenci so poudarili tudi težave z iskanjem kadrov.
 
Predsednik sekcije za gostinstvo in turizem Blaž Cvar je tako izpostavil pomen popularizacije gostinskega poklica. Pri tem Cvar ne vidi rešitve v iskanju kadrov iz tujine, saj si za pristno petzvezdično doživetje želijo slovenske natakarje in kuharje.

Prihod Michelina v Slovenijo pomeni ključni korak v prizadevanjih slovenskega turizma na področju promocije in razvoja gastronomije ter znatno prispeva k povečanju prepoznavnosti in pozicioniranju Slovenije kot 5* destinacije tudi na področju kulinaričnih doživetij.

MGRT in STO razvoj in promocijo gastronomije izvajata sistematično, načrtovano in intenzivno za uresničitev ciljev uresničevanja, zastavljenih v Strategiji trajnostnega razvoja Slovenije 2017-2021 ter Akcijskem načrtu razvoja in trženja gastronomskega turizma Slovenije 2019-2023.
 
Prizadevanja MGRT in STO pri prodoru Slovenije v sam vrh najbolj zaželenih gastronomskih destinacij so v preteklih letih rezultirala v izredni pozornosti globalnih medijev, v pridobitvi naziva Evropske gastronomske regije 2021 in sedaj tudi v prihodu slovitega vodnika.
 
"Michelin vstopa zgolj na destinacije z dokazanim kulinaričnim potencialom in pri tem sledi svoji razvojni politiki. Danes je uveljavljen na 32 destinacijah po vsem svetu. Predstavlja edinstven komunikacijski kanal za nagovarjanje najbolj zahtevnih gastronomskih navdušencev z visoko kupno močjo. In prav takšne goste si želimo pritegniti v Slovenijo," izpostavlja Maja Pak (na fotografiji s predstavnikom Michelina), direktorica STO.

Gwendal Poullennec, globalni direktor Michelinovih vodnikov: "Odkar je pred skoraj 120 leti izšel prvi Michelinov vodnik, je naše poslanstvo odkrivanje najboljših kulinaričnih destinacij po vsem svetu. Slovenija se nedvomno uvršča med vrhunske destinacije, v prvi vrsti zaradi izjemnih kulinaričnih mojstrov, ki zaradi izrednega naravnega bogastva, ki omogoča pridelavo visoko-kakovostnih surovin, iz dneva v dan ustvarjajo izjemne jedi."

Magnet za turiste s celega sveta

Michelinove zvezdice privlačijo turiste z vsega sveta, pozitiven učinek pa ni vezan le na turizem pač pa tudi na kmetijstvo, transport in celotno prehrambno industrijo. Znani so številni primeri, ko posamezna uspešna restavracija lahko dvigne celotno lokalno ekonomijo. Pozitivni vplivi se kažejo tudi na socio-ekonomskem področju, zlasti na področju zaposlovanja, saj naj bi vsaka nova zaposlitev v z zvezdicami nagrajeni restavraciji prispevala k dodatni zaposlitvi na drugih področjih znotraj prehranskega sektorja.


Nazaj
 



 
 
 
back to top