IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   ||
   

Svet: Približno 80 % Evropejcev opravlja nakupe prek pametnih telefonov

21.12.2018
Celo božično nakupovanje se seli na mobilne platforme, kjer ljudje za nakupe izkoristijo svoj prosti čas med tednom.
 
 
V Evropi so se pametni telefoni uveljavili tudi kot naprave za nakupovanje. Opravljanje nakupov prek njih je postalo tako običajno kot fizično nakupovanje. V številkah: 80 % Evropejcev uporablja svoje mobilne naprave tudi za nakupovanje, od tega 41 % pogosto ali celo vedno.
 
To je rezultat reprezentativne vseevropske raziskave z več kot 18.000 anketiranimi osebami. Raziskavo je naročil Mastercard, opravilo pa jo je podjetje za tržne raziskave Innofact.
 
V Evropi je veliko število uporabnikov, ki pogosto in veliko nakupujejo prek mobilnih naprav. V Združenem kraljestvu in Nemčiji skoraj polovica ljudi nakupuje prek pametnih telefonov vsaj enkrat na teden ali celo pogosteje (47 % v obeh državah), v celotni Evropi pa je takšnih 39 % uporabnikov.
 
Glede na odgovore 18.000 anketirancev iz Evrope mobilno nakupovanje skupno predstavlja že četrtino (24 %) vseh nakupov. Trendom mobilnega plačevanja sledimo tudi v Sloveniji, saj po rezultatih zadnje Masterindex raziskave o plačilnih navadah Slovencev priljubljenost mobilnega plačevanja pri nas narašča. Zgovoren je podatek, da že četrtina Slovencev meni, da bo plačevanje prek mobilnega telefona čez pet let najbolj priljubljena oblika plačevanja.
 
Skoraj tri četrtine (72 %) Evropejcev načrtuje, da bodo svoje pametne telefone uporabili tudi za božično nakupovanje. Večina jih rada nakupuje darila doma na kavču (82 %) ali v postelji (25 %). Ljudje pa izkoriščajo hitrost in enostavnost mobilnega nakupovanja tudi tako, da božične nakupe na hitro opravijo med čakanjem ali med pavzo za malico.
 
Znatno število božičnih nakupov tako opravijo med čakanjem ali med vožnjo z javnim prevozom (19 %) ali med službeno malico ali kosilom (9 %). Ko so sodelujoče prosili, da izberejo tri najljubše časovne termine za božično nakupovanje, je večina Evropejcev izbrala čas med tednom in ne vikenda.
 
Najbolj priljubljen čas za nakupovanje je med tednom zvečer med 17. in 21. uro (49 %), veliko nakupov božičnih daril pa je opravljenih tudi med tednom med 12. in 17. uro (42 %) ter med 9. in 12. uro (31 %).  
 
"Evropejci ne samo sprejemajo, ampak se tudi poslužujejo mobilnega nakupovanja, ker je hitro, enostavno in varno,” je dejal Luka Gabrovšek, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji in dodal: "Nobenega dvoma ni, da premik k mobilnemu nakupovanju spreminja trgovsko panogo po vsej celini. Med rezultati vidimo, da se celo božično nakupovanje seli na mobilne platforme, ko ljudje svoj prosti čas doma ali med vožnjo na delo izkoristijo za nakup daril.
 
Evropejci navajajo različne razloge, zakaj radi nakupujejo prek svojih pametnih telefonov. Med poglavitnimi so: večja hitrost (44 %), nakup z enim klikom (33 %), enostavnejša navigacija (30 %) in povečana varnost (14 %).
 
Slednjo kot pomemben dejavnik za mobilno nakupovanje izpostavljajo v Združenem kraljestvu (22 %), na Irskem (21 %) ter v Španiji in Franciji (20 %). Medtem ko Poljaki (63 %), Nemci (59 %) in Švicarji (56 %) najbolj cenijo učinkovitost, saj je zanje najpomembnejši kriterij hitrost nakupovanja.
 
Večina Evropejcev uporablja več kot eno aplikacijo za nakupovanje

Glede na obseg in raznolikost mobilnega nakupovanja, ni presenečenje, da je 75 % Evropejcev za svoje mobilne nakupe v zadnjih 12 mesecih uporabilo nakupovalne aplikacije. Večina od njih (64 %) uporablja od 2 do 5 aplikacij, 20 % pa jih uporablja celo 6 ali več aplikacij.

Odnos do mobilnega plačevanja v Sloveniji je komentiral Luka Gabrovšek, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji: "Slovencem mobilno plačevanje postaja vse bolj domače, zato ne preseneča, da se ga poslužuje že dobra četrtina Slovencev. Slovenski potrošniki izkazujejo interes tudi za uporabo aplikacije za mobilno plačevanje – po zadnjih podatkih raziskave Masterindex bi bila tovrstno aplikacijo pripravljena uporabljati dobra polovica vprašanih. Slovenci tako ostajamo v koraku z globalnimi trendi brezgotovinske družbe, mobilne tehnologije pa tudi pri nas prihajajo vse bolj v ospredje in postajajo del naših potrošniških navad."

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top