IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.04.2021 || Bitcoin prvič presegel vrednost 62.000 dolarjev  |  Spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore bo 18.maja  |  Odpovedali številne protikoronske ukrepe  |  Na Goričkem zasadili 1200 jablan starih sort  |  Sanofi z obsežno investicijo v azijsko tovarno  |  Italijanska različica "Whole Foods-a" razširja svoje omrežje  |  Minister Podgoršek na terenskem ogledu stanja po pozebi  |  ZANIMIVOST: Hladnemu mleku v čaju prednost pred vročo vodo  |  Kipper nadaljuje z "eksplozijo" otvoritev  |  Amazon predstavlja novo blagovno znamko Aplenty  |  Carnex na sejmu Prodexpo v Moskvi  |  V Pomurskih mlekarnah letos pričakujejo 10-odstotno rast  |  Vero v Skopju začenja s storitvijo Vero Drive  |  "Wine EnoGastro Vip Event" z novim imenom  |  Mercator v iskanju najboljšega peciva   |  Migros uvaja Nutri-Score oznake za svoje PL proizvode  |  Waitrose in John Lewis se predstavljata s hrano iz Levanta  |  Predstavniki gostinstva in turizma pričakujejo pomoč panogi  |  Delavci Amazona v Alabami brez sindikata  |  Skupščina Štajerske gospodarske zbornice   |   ||
   

Slovenija: Pri Lidlu zadovoljni z akcijo "30 korakov za boljši svet"

08.04.2021
Lidl Slovenija je objavo svojega prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 pospremil z integrirano komunikacijsko akcijo, ki jo je spremljala tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda "30 korakov zate, boljši svet za vse".
 
 
S pobudo, ki jo je zasnovala agencija DROM, so svoje kupce povabili k trajnostno naravnanemu izzivu, v okviru katerega so 30 dni zapored vsak dan naredili korak do boljšega sveta. Ta je bil na prvi pogled videti majhen in enostaven, a v Lidlu Slovenija verjamejo v majhne korake, saj pravijo, da ti, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam.
 
Uporabniki so lahko vsak dan izziva na spletni strani Ustvarimo boljši svet odprli nov korak, stopinje na poti k boljšemu svetu pa so puščali na različnih trajnostnih segmentih, kjer so jih spremljali tudi uporabni namigi in nasveti. 30 korakov so podprli tudi z aktivacijo na Instagramu, kjer so z izbranimi vplivneži z različnih področij nagovorili mlajši segment kupcev in jih spodbudili, da so svoje korake objavljali na tem družbenem omrežju.
 
"V samo 30-ih dneh so Lidovi kupci skupno naredili izjemnih 26.704 korakov, ki so pripomogli k boljšemu jutri vseh nas. Rezultat je presegel vsa pričakovanja in izkušnje preteklih akcij," so za MM povedali v Lidlu Slovenija. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top