IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Nemčija: Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja

21.05.2019
Najmočnejši nemški trgovec po tržnem deležu, Edeka, ima v svoji ponudbi na oddelku sadja in zelenjave manj kot pol izdelkov, ki so zapakirani v plastiko.
 
 
Podatek o tem je razkril center za raziskavo trga Verbraucherzentrale Hamburg (Consumer Centre Hamburg), pri tem pa mu je pomagala krovna nemška organizacija za raziskavo nemškega trga Verbraucherzentrale Bundesverband (VZBV).
 
Pri raziskavi o plastičnih embalažah v živilskih trgovinah so sodelovali vsi večji trgovci, študija pa je pokazala, da povprečna večji nemška trgovinska veriga pri oddelku sadja in zelenjave pridelke v dveh tretjinah primerov še zmeraj pakira v plastiko.
 
"Rezultati so pokazatelj, da smo na pravi poti k trajnostnemu razvoju," je ob tem povedal Markus Mosa, izvršni direktor podjetja Edeka AG. Trgovec že nekaj let uspešno sodeluje z organizacijo WWF, pri pakiranjih so vse bolj osredotočeni na reciklažne in biorazgradljive materiale.
 
Določeno sadje in zelenjava spadata pod označevanje s tako imenovanim "smart brandingom", lasersko označbo, ki prihrani do 50 ton plastike na leto, v zadnjih treh letih pa je denimo Edeka število majhnih plastičnih vrečk zreducirala za okoli 95 milijonov enot.


Nazaj
 


 
 
 
back to top